DELFI auditorijos pasiekiamumas ūgtelėjo 6,18 proc. punkto: nuo 52,21 proc. pernai liepą iki 58,39 proc. šiemet. Tai rodo, kad 58,39 proc. visų Lietuvos interneto naudotojų, kurie bent kartą naudojosi internetu per tiriamąjį mėnesį, lankėsi DELFI portale.
Atitinkamai 15min.lt per metus paaugo 1,33 proc. punkto, iki 46,06 proc., o lrytas.lt smuko 3,25 proc. punkto, iki 37,04 proc., skaičiuoja tarptautinės interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ padalinys Lietuvoje „Gemius Baltic“.
„Tokios sėkmingos vasaros kaip ši dar nebuvo. Tai yra mūsų redakcijos komandos vasaros įdirbio rezultatas ir mes labai džiaugiamės, kad buvome pastebėti skaitytojų, o mūsų pastangos ir darbai – įvertinti. Liepą pasiekėme geriausią vasaros skaitomumą“, - komentuoja DELFI direktorius Aleksandras Česnavičius.
DELFI titulinis puslapis per 2-3 dienas pasiekia maksimalią kitų portalų titulinių puslapių surenkamą mėnesio auditoriją.
Apie įvykius tiesiogiai
Ypatingai daug dėmesio skaitytojai skyrė unikalioms automobilių sporto 1000 km lenktynėms Palangoje, seksualinių mažumų eitynėms „Baltic Pride“, Vilniaus „Žalgirio” ir Poznanės „Lech” futbolo rungtynėms.
DELFI savo ruožtu pasiūlė naujus žinių pateikimo formatus: tiesiogines transliacijas, patogesnes ir didesnes nuotraukų galerijas, taip pat išsamų esminių naujienų ir susijusios vizualios informacijos - žemėlapių, grafikų, statistikos - pateikimą.
Šių metų vasarą DELFI pasitiko su jaunatvišku projektu „Mano vasara“, o žurnalistų komanda visą šiltąjį sezoną dirba karščiausiuose Lietuvos kurortų taškuose su nuolatiniu štabu pajūryje.
Skaitytojai DELFI gali rasti ne tik visas naujienas apie vasaros festivalius, renginius, atostogas ir poilsį, bet ir tikslią ir išsamią orų prognozę, kasdien atnaujinamą vandens temperatūrą. Be to, dalyvauti įvairiuose konkursuose, balsavimuose, dalintis nuomonėmis.
Mobilioji versija lankoma vis dažniau
Skaitytojams patogu pagrindinį naujienų tinklalapį skaityti telefone, tai rodo ne tik mobilios versijos vartotojų augimas, bet ir dažnesni apsilankymai m.DELFI.lt.
DELFI yra lyderis mobiliojoje versijoje: liepą į pagrindinį naujienų portalą buvo užsukama dažniausiai – iš viso sulaukta 3,631 mln. apsilankymų.
Puslapių peržiūrų liepą sulaukta daugiau nei 21 mln., tai rodo augantį skaitytojų įprotį DELFI naršyti ne tik kompiuteriu, bet ir kitais mobiliaisiais įrenginiais.
„Sparčiai besiformuojantis skaitytojų įprotis nuolat lankytis mūsų mobiliojoje versijoje yra jos stiprybė“, - džiaugiasi A. Česnavičius.
Rugpjūtį sėkmingiausios svetainės pagrindu pagamintos mobiliosios versijos visiems DELFI grupės specializuotiems portalams: m.moteris.lt, m.manonamai.lt, m.tavovaikas.lt, m.cosmo.lt, m.panele.lt, m.5braskes.lt, m.klubas.lt.
DELFI skelbė, kad skaitytojams pristatyta nauja patogesnė atnaujinta mobilioji DELFI versija – su ja susipažinti galite čia.
Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI, skelbimų puslapis Alio.lt, žvaigždžių gyvenimą iš arti stebintis Klubas.lt, įkvėpimo šaltinis Moteris.lt, taip pat sveikos, gražios, skanios, karštos ir linksmos 5braskes.lt, jaunas, žavus ir veiklus Cosmopolitan.lt ir merginų portalas Panele.lt. Taip pat portalas mylintiems tėvams Tavovaikas.lt ir jaukaus būsto idėjų svetainė Manonamai.lt. Šių portalų skaitytojai skaičiuojami atskirai nuo DELFI.
DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Group“.