Kaip rodo tarptautinės interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Baltic“ sausio duomenys, pirmąjį šių metų mėnesį naujienas portale DELFI skaitė net 1 243 644 interneto vartotojai. Portalas DELFI kas mėnesį pasiekia daugiau nei 65 proc. visos Lietuvos interneto auditorijos.
Portalas DELFI – ne tik lankomiausias portalas Lietuvoje.
Naršydami portale skaitytojai praleidžia daugiausiai naujienoms skaityti skirto laiko. „Gemius Baltic“ duomenimis, vidutiniškai DELFI naujienų skaitytojas portale per mėnesį praleidžia 4 val. 5 min. naršydamas kompiuteryje, išmaniajame telefone – 3 val. 5 min., planšetėje – 2 val. 28 min.
„DELFI grupei metų pradžia sėkminga neatsitiktinai. 2015 m. investavome, kad mūsų skaitytojai visuose įrenginiuose patogiai naršytų ir skaitytų naujienas, žiūrėtų vaizdo siužetus ir laidas, domėtųsi aktualiu teminiu turiniu, pristatomu mūsų portaluose, skirtuose atskirų interesų auditorijoms. DELFI portalų portfelyje esantis nemokamų skelbimų portalas alio.lt augo: jį vien 2016 sausį aplankė 351 862 realūs vartotojai (+30,66% lyginant su gruodžiu). Tai nestebina, nes metų pabaigoje diegėme daugybę įrankių, kurie leidžia įdėti skelbimus, juos rasti dar lengviau ir greičiau. Taip pat svarbu pažymėti, kad DELFI, kitaip nei kiti žinomi skelbimų portalai, nekėlė papildomų paslaugų kainų, ir dabar vartotojai gali įsidėti skelbimus nemokamai“, – pabrėžė DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.
Pagal „Gemius Stream Audience“ duomenis, sausį DELFI TV augimas buvo net 22,30 proc. ir per mėnesį pasiekė 391 140 realių vartotojų.
Kitiems DELFI grupės portalams metų pradžia taip pat buvo dosni lankytojų.
Daugiausiai lankomų portalų dvidešimtuke net 5 vietos tenka DELFI grupės portalams (be paties delfi.lt): cosmopolitan.lt (384 024 realūs vartotojai), alio.lt (351 862 realūs vartotojai), moteris.lt (347 790 realūs vartotojai), klubas.lt (272 314 realūs vartotojai) ir tavovaikas.lt (270 212 realūs vartotojai).
Nuo šio mėnesio DELFI portalo skaitytojai ras dar daugiau kokybiško ir specializuoto turinio pagal savo poreikius bei interesus. Sveiką gyvenseną mėgstantiems ir ją sekti norintiems skaitytojams dovanojamas naujas kanalas DELFI FIT. Šeimos pagausėjimo laukiantiems ir vaikelio jau susilaukusiems tėveliams pristatytas teminis portalas busiumama.lt.
Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI ir gausa teminių portalų, skirtų įvairioms auditorijoms.
Tai teminiai portalai ir jų prekių ženklai: Moteris.lt, Cosmopolitan.lt, Tavovaikas.lt, Manonamai.lt, Panele.lt.
Specializuoti teminiai interneto kanalai ir jų prekių ženklai: Krepšinis.lt, Vyriškai.lt, Daraupats.lt, Letena.lt, 5Braškės.lt, Klubas.lt, Galjuokauji.lt, Būsiumama.lt, 1000receptų.
Grupei priklauso ir skelbimų tinklalapiai bei jų prekių ženklai Alio.lt ir Zave.lt.
Bendrovė DELFI taip pat leidžia skaitomiausius Lietuvoje mėnesinius žurnalus „Moteris“ ir „Panelė“ bei kitus populiarius mėnesinius žurnalus: „Cosmopolitan“, ,„Mano namai“, „Tavo vaikas“, „GEO“.
DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse.