„The New York Times“ informuoja, kad tai yra viena iš reformų, kurias vykdo žurnalo leidėjai. Anot JAV žurnalo savininkų, dėl interneto nuogas kūnas nebėra toks įdomus, todėl pornografiniai vaizdai prarado savo komercinę perspektyvą.
Pagal oficialius duomenis, „Playboy“ tiražas nuo 1970 m. sumažėjo nuo 5,6 mln. iki 800 tūkst.
Žurnalas neatsisakys provokuojamų moterų nuotraukų, tačiau visiškai nuogų merginų nuotraukos išnyks iš žurnalo puslapių.
Sprendimas buvo priimtas praėjusį mėnesį per susitikimą, kuriame dalyvavo žurnalo steigėjas ir vyriausiasis redaktorius Hughas Hefneris.
Žurnalo vadovybė pripažino, kad „Playboy“, pradėto leisti 1953 m., įnešti pokyčiai dabar pačiam žurnalui pakišo koją.
„Dabar galima pamatyti bet kokius seksualius vaizdus paspaudus vieną mygtuką. Todėl tai jau pasidarė nebeįdomu“, – sakė „Playboy“ vykdomasis direktorius Scottas Flandersas.
„Playboy“ internetiniame tinklapyje nuogybės jau uždraustos. Taip pasielgta ir dėl to, kad žurnalas galėtų tapti tokių socialinių tinklapių, kaip „Facebook“ ir „Twitter“, dalimi. Pranešama, kad dėl to tinklapio populiarumas išaugo keturis kartus.