Neseniai dėl tų pačių priežasčių apnuogintų kūnų demonstravimo atsisakęs žurnalas pasirodė „iTunes“ ir „Google Play“ internetinėse parduotuvėse.

„Anksčiau šiais metais pristatę naują „Playboy“ įvaizdį, mes išplėtėme savo leidinio platinimo kanalus, padidinime jo matomumą tradicinių ir skaitmeninių žiniasklaidos priemonių platformose“, – sakė vienas kompanijos „Playboy Enterprises“ vadovų Davidas Israelis.

„Playboy“ atsiradimas „iTunes“ ir „Google Play“ parduotuvės yra svarbus žingsnis, kadangi mes ir toliau siekiame išbandyti naujas galimybes ir pristatyti savo turinį naujai auditorijai visame pasaulyje“, – kalbėjo jis.

Žurnalas „Playboy“, kuris vos pasirodęs nuogakrūčių gražuolių nuotraukomis sutrypė visus praėjusio amžiaus šeštojo dešimtmečio tabu, šių metų kovą pradėjo savo naują erą.

Atėjus tokiems laikams, kai pornografija tapo lengvai pasiekiama internete, „Playboy“ nusprendė pereiti prie „darbui saugaus“ turinio, kuriuo vartotojai nebijo dalytis socialinėje žiniasklaidoje.

„„Playboy“ vis dar skelbia provokuojančias moterų nuotraukas, tačiau jose nebėra nuogybių. Tai revoliucinė permaina leidiniui, kurio 1953 metais pasirodžiusiam pirmajam numeriui pozavo apsinuoginusi Marilyn Monroe.

Žurnalą taip pat išgarsino jame publikuoti pokalbiai su įvairiais žinomais pasaulio žmonėmis, nuo Jimmy Carterio iki Fidelio Castro, arba jame savo kūrybą spausdinę garsūs rašytojai, kaip Vladimiras Nabokovas, Haruki Murakami ar Margaret Atwood.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)