„Gyvename tokiame laikotarpyje, kai pastebime nuolat besikeičiančius vartotojų poreikius. Tai keičia ir žinių verslą. Žiniasklaidos kuriamas turinys yra svarbus, kadangi jis daro nemažą įtaką visuomenės nuomonės formavimui. Mums reikia tam tikro indikatoriaus, kitaip sakant, nešališko įsivertinimo, ko reikia klausytojui, skaitytojui ir žiūrovui“, - naują Žinių radijo instituciją – visuomeninę tarybą pristato generalinis direktorius Danas Arlauskas.
Kaip rašoma Žinių radijo pranešime spaudai, į visuomeninę tarybą pakviesti muzikantai Algirdas Kaušpėdas ir Andrius Mamontovas, „Transperency International“ Lietuvos skyriaus vadovas Sergejus Muravjovas, aktyvių mamų sambūrio narė Rasa Žemaitė, Vilniaus universiteto laikinasis rektorius Jūras Banys, diplomatas Vytautas Petras Plečkaitis ir Verslo tarybos atstovas Robertas Valiūnas.
„Neįmanoma sukurti verslo, kuriuo pasitikėtų visuomenė, jei bus koncentruojamasi tik į pelną. Mes pradedame suprasti, kad reikalingas socialinis veiksnys, kuris sąlygotų įmonių elgseną ne pagal įstatymus, bet visuomenei duotų daugiau, nei yra reikalaujama“, - tikina pašnekovas.
D. Arlauskas primena, kad žiniasklaida taip pat yra verslas, tačiau jis neturėtų veikti tik pataikavimo vartotojui principu. Čia pašnekovas primena Konfucijaus žodžius: „Visavertis žmogus siekia to, kas yra teisinga, o nevisavertis – to, kas pelninga. Tai ir mes, kaip žiniasklaidos priemonės atstovai, taip pat turime kalbėti ne tik apie tai, kas pelninga, bet ir teisinga, pilietiška.“
„Ieškojome tokių narių, kurie turi autoritetą visuomenėje ir savo veikla bei žiniomis galėtų atstovauti skirtingus jos sluoksnius. Rekomenduočiau visam žiniasklaidos verslui labiau atsiverti į visuomenę per įvairias formas“, - linki D. Arlauskas.