„Per penkis šių metų mėnesius žiniasklaidoje labiausiai, net dešimt kartų, išaugo socialinės reklamos gross apimtys. Aktyviausiai buvo reklamuojama saugaus eismo akcija, Lošimų priežiūros tarnybos projektas „Nepralošk savo gyvenimo“ bei sveikos gyvensenos skatinimo programa“, – pastebi TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Lyginant produktų grupes, pavasarį matyti ryškus automobilių draudimo reklamos šuolis – jos padaugėjo net keturis kartus. Tris kartus padidėjo interneto ir mobiliojo ryšio paslaugų gross reklamos išlaidos.
2014 metų pirmąjį pusmetį gross reklamos biudžetus auginę mobiliojo ryšio operatoriai šiais metais reklamai skiria 70 proc. mažesnius biudžetus. Smuktelėjo gross investicijos į mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (34 proc.), taip pat plaukų priežiūros priemonių (26 proc.) reklamą.
Iš reklamdavių labiausiai per 2015 m. sausio-gegužės mėn. gross išlaidas didino Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos, koncertų ir renginių organizatorius „Bravo Events“ ir greitųjų kreditų bendrovė „Nordecum“.
Šiais metais reklamos gross pinigus mažino „Bitė“ (67 proc.), „Švyturys-Utenos alus“ (51 proc.) ir „Henkel“ (39 proc.).
2015 m. sausio-gegužės mėnesiais TV reklamos augimas siekė 7,6 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 665 tūkst. reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2014 m. ir 2015 m. pirmų penkių mėnesių duomenis, krito 7,8 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 9 proc., žurnaluose – 5,7 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 4,476 tūkst., žurnaluose – 2,623 tūkst. kv.cm. Reklamos.
Radijo stotys per 2015 m. ištransliavo 2,823 tūkst. sekundžių reklamos ir tai buvo 2 proc. mažiau nei per 2014-ųjų analogišką laikotarpį.
Per pirmus penkis 2015-ųjų metų mėnesius, lyginant su 2014 metų tuo pačiu laikotarpiu, banerinės interneto reklamos gross išlaidos nukrito beveik 15,3 proc.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, palyginus 2015 ir 2014 metų sausio-gegužės mėnesių duomenis, augo 4,4 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose buvo 20,3 tūkstančių kv. m reklamos.
Lauko video reklamos ekranuose per 2015 sausį-gegužę buvo transliuota 1,691 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2014 m., lauko video reklamos apimtis sekundėmis paaugo 28 proc.
Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota beveik 15 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2014 m., šis rodiklis smuktelėjo 0,2 proc.
Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2014 m. duomenis, paaugo 4,3 proc.
Kino reklama šiemet augo 37,5 proc. Iš viso šiais metais prieš kino filmus buvo parodyta 186 tūkst. reklaminių klipų.