„Wall Street Journal“ pabrėžia, kad Lietuva nurodo, jog yra pirma šalis, kuri ėmėsi šiuo klausimu veiksmų. Taip pat nurodoma, kad Lietuva tikisi, jog šis sprendimas paskatins ir kitas Europos Sąjungos šalis imtis panašių veiksmų.
Kaip rašoma laikraštyje, Europos Komisija yra išsakiusi savo nerimą dėl tokių gėrimų grėsmės sveikatai. Greitu metu ES valstybėse ir JAV energinius gėrimus gaminančios įmonės turės ant taros nurodyti, jei gėrime yra daugiau nei 150 mg/l kofeino. Būtent daugiau nei šią koncentraciją turintys gėrimai bus uždrausti nepilnamečiams Lietuvoje.
„Coca-Cola Co.”, Lietuvoje pardavinėjanti „Burn“ energinį gėrimą, atsisakė „Wall Street Journal“ komentuoti Seimo sprendimo ir nukreipė į Europos gėrimų asociacijų sąjungą. Ši taip pat nesutiko komentuoti, tačiau informavo, kad energiniai gėrimai turi tiek pat kofeino kaip kava. Pasak jų, Europos energinių gėrimų gamintojai ant pakuotės nurodo, kad vaikams šiuos gėrimus gerti nerekomenduojama.
DELFI jau rašė apie kavinių atstovų nerimą, ar Seimo priimtas įstatymas neišvis iš jų kavinių nepilnamečių ir ar jiems bus galima pardavinėti kavos gėrimus. Pasak kalbintų kavinių vadovų, kol kas jie nėra paskaičiavę, kiek jų pardavinėjamoje kavoje ar kavos gėrimuose yra miligramų kofeino.
Lietuvos sprendimas nuskambėjo ir „Reuters“ agentūroje. Čia taip pat akcentuojama, kad Lietuva - pirmoji ES šalis, žengusi šį energinių gėrimų gamintojams nemalonų žingsnį.
Medicaldaily.com, pranešdamas Seimo sprendimą, taip pat informuoja, kad Pediatrų akademija pasisako už tai, kad vaikai nevartotų energinių gėrimų.
Amerikos medikų asociacija, pasak žiniasklaidos, taip pat palaiko draudimą paaugliams reklamuoti energinius gėrimus.
„Time“ internetiniame puslapyje Lietuvos draudimas aprašomas pavadinimu „Lietuva uždraudžia „Red Bull“ dėl kažkokios priežasties“ (angl. some reason). Žinutėje rašoma, kad tyrimai rodo, kad nepilnamečiai dažniau vartoja energinius gėrimus nei pilnamečiais. Skelbiama, kad 68 proc. Europos paauglių (10-18 m.) geria energinius gėrimus.
Pernai metais energinių gėrimų pardavimai pasaulyje siekė 27,54 mlrd. JAV dolerių, skelbia „Euromonitor“. „Red Bull“, įsikūrusiam Austrijoje, tenka 31,5 proc. pasaulio rinkos, Kalifornijos „Monster” - 14 proc.