2014 m. taip pat didėjo mineralinio vandens ir gaiviųjų gėrimų (27 proc.), duonos ir miltų gaminių (17,5 proc.), automobilių (14 proc.) prekių ženklų kiekis. Alkoholinių gėrimų gamintojų padaugėjo tris kartus mažiau nei nealkoholinių – 8 proc.
Ryškesnis prekės ženklų sumažėjimas per 2014 m. sausį–rugsėjį pastebėtas žuvies ir jos gaminių sektoriuje, (19 proc.), buities higienos (16 proc.), vaistinių ir medicinos institucijų (12 proc.) bei pieno produktų (11,5 proc.). Taip pat sumažėjo medikamentų (8 proc.), prekybos tinklų ir centrų (7 proc.), finansų institucijų (5 proc.) prekės ženklų.
„Jau kelerius metus dažniausiai reklamuojamu prekės ženklu išlieka mažmeninės prekybos tinklas „Maxima”. Tačiau per pirmus devynis šių metų mėnesius „Maxima“ prekės ženklą reklamų kiekiu aplenkė greitojo kredito paslaugas pristatantis prekės ženklas „Credit24“. Į TOP 5-tuką dažniausiai reklamuojamų žiniasklaidoje prekės ženklų jau šeštus metus patenka „Tele2“. Šiemet taip pat dažniau buvo galima pamatyt ar išgirsti „Iki“, „Akropolio“, „Pildyk“, „Perlo“, „SMScredit.lt“, „Bitės“, „Norfos“ reklamas, lyginant su kitais prekės ženklais“, – teigė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
2014 m. buvo galima pastebėti, kad reklamos kampanijas pradėjo jau pažįstami prekės ženklai, kurie praeitais metais neskyrė lėšų reklamai („Mokilizingas“, „Skittles“, „Hepaxan). Aktyviai savo prekės ženklą šiemet reklamavo ir mažiau girdėti ženklai tokie, kaip „Dolmen“, „Herbion“, „Scholl“, „Mega Red“, „Jonė“, „Sip“, „Proenzi“, „Cappy“, „Urilive“, „Skanėsis“ ir kiti.
Ankstesniais metais buvę kai kurie ganėtinai aktyvūs prekių ženklai 2014 m. žiniasklaidoje išvis nepastebėti – „Twix“, „Algida“, „Grany“, „Dirol“, „Auksovokas.lt“, „Tide“, „Woolite“, „Septolete“ ir kiti.