Tačiau ketvirtadienio transliacijos metu buvo parodytos „Žalgirio“ šokėjos, kurių apranga papuošta alkoholio gamintojo logotipais, aikštelę juosiančiose reklaminiuose skyduose nuolat rodyta dalis komandą remiančio „Kalnapilio“ prekės ženklo.
TV3 vyriausiasis prodiuseris Jurgis Jefremovas DELFI sakė, kad kol kas televizija konsultuojasi su teisininkais ir krepšinio klubu, o prie galutinių išvadų dar nepriėjo.
„Yra tokia teisininkų nuomonė, kad ir prekinio ženklo dalis patenka į to paties įstatymo jurisdikciją. Norėtume baigti aiškintis su klubu, po to galėsiu pateikti platesnį komentarą“, – sakė jis.
Tačiau J. Jefremovas nemano, kad iš tolo šmėkštelėjusios šokėjos galėtų būti laikomos pilnaverte alkoholio reklama.
„Kiek žinau, jeigu nėra užrašo, kad tai yra „Kalnapilis“, o yra jo ženklas, tai nesiskaito kaip alkoholio reklama“, – turimą teisininkų išaiškinimą DELFI pareikė „Žalgirio“ komunikacijos direktorius Paulius Motiejūnas.
Jo teigimu, TV3 rūpinosi, kad į ekraną nepatektų jokių alkoholio ženklų, tačiau, anot jo, „jeigu ten šmėkštelėjo kažkas, nuo tokių dalykų neapsisaugosi“.
DELFI primena, kad nuo sausio įsigaliojo griežtesnės Alkoholio kontrolės įstatymo pataisos, radijo ir televizijos eteryje 6-23 val. draudžiančios alkoholio reklamą.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba TV3 jau keliskart skyrė 2 tūkst. Lt baudas už tiesiogiai rodytas krepšinio varžybas, kuriose buvo matyti alkoholio gamintojų logotipai.