„Omnitel“ komunikacijos vadovas Darius Maikštėnas aiškino, kad egzistuoja du mitai. Pirmas – nepirksi užsakomųjų straipsnių - apie tave žiniasklaida nerašys arba rašys tik neigiamai. Antras – skaitytojai užsakomųjų straipsnių neatpažįsta, skaito bei vertina juos kaip įprastus straipsnius.
Tačiau, pasak jo, tyrimas parodė, jog atvirai užsakytų straipsnių teigiamas poveikis mažesnis 4 kartus, paslėptai užakytų straipsnių teigiamas poveikis mažesnis 8 kartus.
Tyrėjai daro išvadą, kad daugumai skaitytojų atpažįstant užsakomuosius straipsnius ir juos daugiausia vertinat neigiamai, įmonės, naudodamos užsakomuosius straipsnius, dalį auditorijos paveikia ne teigiamai, o neigiamai, tad užsakomieji straipsniai yra neefektyvūs.
„Pastangos perduoti informaciją naudojantis užsakomaisiais straipsniais - neefektyvios – daug naudingiau tose vietose dėti reklamą“, - sakė D. Maikštėnas. Tai esą patvirtina ir „Omnitel“, prieš pusantrų metų atsisakiusios užsakomųjų straipsnių praktikos ir dėl to nenukentėjusios, pavyzdys. „Omnitel“ tikina pasiekusi didesnį komunikacijos efektyvumą nei straipsnius užsakiusios telekomunikacijų bendrovės.
Todėl, pasak D. Maikštėno, naudodami užsakomuosius straipsnius komunikacijos specialistai apgaudinėja patys save. Jis aiškino, kad reklama skaitytojų vertinama palankiau ir yra kur kas efektyvesnė.
Gruodį vykdyto mobiliojo ryšio bendrovių komunikacijos tyrimo metu nagrinėta komunikacijos bendrovių komunikacija, lygintas efektyvumas, atlikta pranešimų žiniasklaidai analizė, vykdant žiniasklaidos monitoringą, išskirti atvirai ir paslėptai užsakyti straipsniai. Atliekant užsakytų straipsnių atpažįstamumo ir vertinimo tyrimą, 2008 m. sausį apklausta 500 respondentų.