Vadino serialu

„Nuo vakar antros dienos pusės pas mus name nėra karšto vandens ir šildymo. Vakar su kaimynais kreipėmės į Vilniaus šilumos tinklus, anie patikino, kad iš jų pusės viskas gerai, reikia kreiptis į administratorių.

Administratorius – „Mano būstas“. Kreipėmės į jį, iškvietėm avarinę. Avarinė atvažiavo per 4 valandas, o kadangi pranešta buvo vos po 17 val., pasakė, kad meistras atvažiuos iki 21:30 val.“, – pasakojo daugiabučio gyventoja.

„Žinoma, tai, kad daugiau nei 200 butų sėdi be šildymo ir karšto vandens, kai už lango +2 – mažai kam rūpi, todėl net ir po 21:30 val. jokių žinių ir jokios šilumos“, – pridūrė ji.

Kaip teigė, paskambinus pasiteirauti dar kartą, gyventojai buvo paaiškinta, kad jų namui nutikusį gedimą Vilniuje gali sutvarkyti tik vienas meistras.

Pasakyta, kad jis dirba nuo 8 iki 17 val., tai jau šiąnakt teks pakentėt.

„Pasakyta, kad jis dirba nuo 8 iki 17 val., tai jau šiąnakt teks pakentėt.

O tas pakentėt toks, kad namas senas, nerenovuotas, todėl be šildymo temperatūra namuose iškart krenta.

Bandžiau visaip klausinėti, kodėl avarinė, dirbanti 24/7, negali sutvarkyt tokio svarbaus gedimo, o reikia laukti darbo valandų, bet niekas neturi atsakymų“, – svarstė ji.

„Kažkaip sunku patikėti, kad šiais laikais, kai viskas automatizuota ir modernizuota, ir netgi šildymo intensyvumas reguliuojamas pagal lauko oro temperatūrą, žmonės priversti sėdėti be šilumos, nes tik vienas meistras per visą Vilnių gali tą gedimą sutvarkyt. Kažkoks nerealiųjų serialas“, – sakė gyventoja.

Vilniaus daugiabučiai

Įmonė: reikėjo specifinės ir retai naudojamos detalės

„Mano būstas“ atstovas Paulius Ugianskis tikino, kad šildymas ir karštas vanduo gyventojams buvo įjungti kitos dienos rytą.

„Suprantame, kad tokios situacijos gyventojams sukelia nepatogumų, tačiau reikia suprasti, kad pusšimtį metų skaičiuojamuose namuose sudėtingesnės avarijos kartais yra neišvengiamos.

Gavusi pranešimą apie gedimą, mūsų avarinė tarnyba nedelsdama reagavo ir atvyko į vietą. Po kruopštaus patikrinimo buvo nustatyta, kad problema kilo dėl sudėtingo gedimo – perdegė šilumos valdiklio saugiklis, kuris yra specifinė ir retai naudojama detalė. Kadangi gedimas buvo užfiksuotas vakare, nebuvo galimybės įsigyti šios detalės čia ir dabar.

Vis dėlto nenuleidome rankų ir nedelsiant ėmėmės veiksmų ieškodami sprendimo. Dėka mūsų specialistų atkaklumo ir bendro komandos darbo, jau kitos dienos rytą detalė buvo gauta ir gedimas pašalintas“, – teigė atstovas.

Kaip patikslino, įmonės avarinė tarnyba dirba visą parą.

„Todėl visada esame pasirengę reaguoti į bet kokius iškvietimus. Nors ši situacija buvo neeilinė, tačiau mes dar kartą įrodėme, kad net ir sudėtingomis aplinkybėmis gebame išspręsti net ir pačias sudėtingiausias problemas.

Esame dėkingi ne tik mūsų klientams už kantrybę ir supratingumą, bet ir mūsų avarinės tarnybos specialistams, kurie sugeba rasti išeitį tiek iš įprastų, tiek ir iš netipinių situacijų“, – sakė P. Ugianskis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)