Biurų komplekse bus ir viešojo maitinimo įstaigų, ir konferencijų salių. Mašinoms stovėti ketinama įrengti keturių aukštų aikšteles, kuriose vienu metu tilps 400 automobilių. Naujame komplekse komercijai bus skirta apie 15 tūkst. kv. metrų ploto patalpų.

Gatvė vietoj geležinkelio

Biurų kompleksas negalės veikti, jei nebus pagerintas susisiekimas. Todėl bus statoma Danės gatvės tąsa nuo „Klaipėdos energijos“ iki Artojo gatvės. Lygiagretus kelias su Liepų gatve sumažins transporto spūstis.

Tačiau nuvažiuoti nuo Danės gatvės pradžios iki Artojo gatvės nebus galima, nes prie bendrovės „Klaipėdos energija“ bus vienas pertrūkis. Danės gatvė atsiremia į bendrovės kuro talpyklas.

Danės gatvė ateityje turėtų būti be pertrūkio, jei „Klaipėdos energija“ bus perkelta į kitą teritoriją. Danės paupyje esančios pramonės įmonės ilgainiui turėtų užleisti vietą biurams, visuomeninės paskirties pastatams ir gyvenamiesiems namams.

Statant naują Danės gatvės ruožą teks panaikinti geležinkelio atšaką, kuria į „Klaipėdos energiją“ tik kartą per metus atvežamas rezervinis kuras. Kitiems tikslams atšaka nenaudojama.

Detaliajame plane numatyta galimybė pabaigti sankryžą su Šilutės plentu, įrengti trūkstamus kelius užvažiuoti ant Mokyklos gatvės viaduko ir nuo jo nuvažiuoti.

Siūlymas savivaldybei

Projekto užsakovo – bendrovės „Rovė“ – savininkas Vytautas Zigmantas komplekse siūlys įsikurti miesto savivaldybės administracijai.

Tačiau meras Rimantas Taraškevičius yra minėjęs, kad savivaldybė iš ankštų patalpų Liepų gatvėje galėtų persikelti prie numatytos statyti universalios arenos ties Baltijos ir Taikos prospektais.

V.Zigmanto nuomone, pasaulyje nepasitvirtino praktika savivaldybes iškelti iš senamiesčių į naujus rajonus. Dangoraižis Artojo gatvėje bus nutolęs nuo dabartinės administracijos 600 metrų. Atsirastų pakankamai vietų automobiliams statyti. Prie dabartinės savivaldybės pastato Liepų gatvėje labai trūksta mašinų aikštelių.

Biurų komplekso Artojo gatvėje statybos prasidės ateinančių metų vasarą.