„Pandeminiai metai paspartino vartotojų poreikių ir įpročių kaitą visame pasaulyje, Lietuva – ne išimtis. Išaugo nuotolinio darbo mastai, pakito darbo ir poilsio režimas, nusistovėjo pirkimo internetu įpročiai, tačiau tuo pačiu išryškėjo ir išsigrynino fizinių vietų poreikis bei svarba. Prireikus konkrečių prekių, šiuolaikinis vartotojas vis dažniau jas įsigyja internetu, tačiau susitikti su draugais, patirti naujų įspūdžių, renkasi prekybos centrą“, – sako Eglė Juškienė, prekybos centro „Europa“ generalinė direktorė.

Prekybos centro „Europa“ vizualizacijos

Pasak E. Juškienės, prekybos vietose pagrindiniu akcentu tampa potyriai, o ne tiesioginis prekių pateikimas, todėl būtent šis laikas yra tinkamiausias įgyvendinti prekybos centro atnaujinimą, kurio pagrindine ašimi yra žmogus, jo jausmai ir troškimai. Išgyvename vadinamojo „gero gyvenimo“ amžių, vartojame ne tik tam, kad patenkintume pagrindinius poreikius, tačiau dažnai iš malonumo, emocinio pasitenkinimo ar tiesiog džiaugdamiesi diena, švęsdami gyvenimą. Itin svarbūs ir tvarumo, natūralumo, žaliosios krypties elementai.

Prekybos centro „Europa“ vizualizacijos

Vilniuje įsikūręs prekybos centras „Europa“ išsiskiria savo lokacija – plečiantis aplinkiniams verslo centrams, susiformavo naujasis miesto centras. E. Juškienės teigimu, išsilavinusiai, aktyviai, inovatyviai ir žingeidžiai verslo centrų bendruomenei aktualus prekybos centras, kuris veiktų jų ritmu – čia jie rastų ryto kavą, greitus ar ilgesniam verslo susitikimui tinkamus pietus, turėtų galimybę per pertrauką pailsinti akis ar čia pat įsigyti tai, be ko diena netaptų tobula – švarką popietės susitikimui, aromatą įtemptai dienai praskaidrinti, aksesuarą neplanuotam pasimatymui ar knygą jaukiai dienos pabaigai, taip pat galėtų po darbų čia pat susitikti su kolega vakaro dialogui.

Į visus šiuos poreikius atsižvelgiama įgyvendinant prekybos centro „Europa“ atnaujinimą – pirmajame aukšte įrengiama maisto aikštė, taip pat kuriama susitikimų, darbo ir poilsio erdvė, atnaujinami liftai, eskalatoriai, numatytas amfiteatro ir lauko terasų įrengimas. Nauji vidaus interjero sprendimai suplanuoti visuose trijuose prekybos centro aukštuose – keičiasi parduotuvių fasadai, grindys, lubos, taip pat visi koridoriai, tualetai. Naujajame interjere dominuoja žemiškos spalvos, medžio ir žalumos motyvai.

Įgyvendinus prekybos centro „Europa“ atnaujinimą, čia lankytojai ras daugiau funkcionalumo, subalansuotą prekių ir paslaugų pasiūlą, jaukias, diversifikuotas erdves susitikimams, pasimatymams, darbui ir poilsiui.

Atnaujinimas vyksta iš anksto suplanuotais etapais, įgyvendinti visą projektą planuojama iki 2022 m. vidurio. Iš viso prekybos centro „Europa“ savininkas „Baltic Horizon Fund“ į atnaujinimą investuoja 5 mln. eurų.

Už naujos prekybos centro „Europa“ koncepcijos kūrimą ir įgyvendinimą, interjerą atsakinga architektūros ir interjero studija „Bolder Development Oy“, projekto valdymo ir techninės priežiūros paslaugas teikia bendrovė „Viconus“, generalinis rangovas – bendrovė „Agentus“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)