Naujoje „Baltisches Haus“ vizijoje – šiuolaikinės koncepcijos prekybos ir paslaugų vieta, kuri suteiktų gyvybės miegamajam sostinės Viršuliškių mikrorajonui, atlieptų šiuolaikinius pirkėjų, nuomininkų bei bendruomenės poreikius, kurtų jiems vertę, formuotų naujus bendravimo ir laisvalaikio leidimo įpročius.

„Mada“ yra vilniečių pamėgtas ir sėkmingai veikiantis prekybos centras, atitinkantis kaimyniško prekybos centro kriterijus. Visgi manome, kad praėjus dešimčiai metų po paskutinės rekonstrukcijos, laikas sustoti, išanalizuoti esamą rinkos situaciją ir apsvarstyti įvairias atsinaujinimo galimybes“, – pasakoja „Baltisches Haus“ direktorius Audrius Masionis.

Keičiantis Viršuliškių rajono urbanistiniam kraštovaizdžiui, atsirandant naujoms galimybėms įgyvendinti šiuolaikinius architektūrinius ir inžinerinius sprendimus, turi keistis ir pati pastato erdvė. Atnaujintas prekybos centras „Mada“ įsivaizduojamas kaip modernus architektūros pastatas, saikingų formų, natūralių medžiagų, šiltų spalvų, o jo prieigose didelis dėmesys būtų skirtas viešosioms bendruomenės erdvėms ir želdynams.

„Manome, kad rekonstravus prekybos centrą, jis organiškai įsilietų į miesto erdves ir taptų ta vieta, kurioje šurmuliuoja miestietiškas gyvenimas. Šiuo metu Viršuliškėse, o ir aplinkiniuose mikrorajonuose, tokių viešų bendruomeninių erdvių labai trūksta“, – teigia A. Masionis.

Prekybos centro „Mada“ projektinius pasiūlymus rengia „Do Architects“ architektų komanda.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją