“Kovą pradedame griauti, o rugpjūtį jau turėtume įžengti į naujosios stoties patalpas”, - sakė Jelizaveta Daugininkienė, stotį valdančios UAB “Klaipėdos autobusų parkas” generalinė direktorė. Pasak J.Daugininkienės, senoji stotis atitarnavo lygiai 20 metų – ji pradėjo veikti 1989-ųjų kovą.

Naujosios autobusų stoties pastatymas bus finansuojamas iš banko paskolos ir pačios bendrovės lėšų. Stoties patalpų statybos sąmata yra 3,6 mln. litų. 80 proc. finansuoja bankas “Svedbank”, paskola suteikta eurais.

“Banko sąlygos palankios, palūkanos geros. Rangovų pasiūlyti statybos terminai mus irgi maloniai nustebino. Norime viską atlikti šiltuoju metų laiku, kad mūsų keleiviai ir stoties darbuotojai patirtų kuo mažiau diskomforto”, - pasakojo J.Daugininkienė.

Naujoji stotis yra statoma kartu su pastato bendrasavininku UAB “Palink”, prekybos centrų “Iki” valdytoju Lietuvoje, kuris greta keleivių aptarnavimo patalpų įrengs prekybos centrą. Komercinių patalpų įrengimą UAB “Palink” finansuos iš savų šaltinių.

Bendru UAB “Klaipėdos autobusų parkas” ir UAB “Palink” sutarimu, statybos darbai patikėti bendrovei “Vikstata”, kuri yra pastačiusi analogišką objektą - autobusų stotį su prekybos centru Kėdainiuose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją