„Per maždaug trejus metus didelę neįveiklintą teritoriją uostamiesčio Baltijos prospekte transformavome į naują, modernų traukos centrą, suteikiantį pridėtinės vertės tiek miestui, tiek kiekvienos čia įsikūrusios įmonės verslui bei jų klientams.

Komplekso statybas baigėme kiek anksčiau nei planavome, išnuomoję didžiąją dalį patalpų. Ką tik baigėme antrojo „Stock-O“ etapo statybas, o laisvo ploto komplekse liko vos apie 20 proc.“, – kalba Nerijus Maknevičius, NT plėtros bendrovės „Galio Group“ direktorius.

Statybas greta Baltijos prospekto, judriausios Klaipėdos arterijos, „Galio Group“ pradėjo 2021 m., pasirašiusi sutartį su „Decathlon“, pagal kurią išplėtojo specialiai šiam tarptautiniam tinklui pritaikytą parduotuvės pastatą – antrą Lietuvoje. Greta šios parduotuvės iškilo ir vadinamųjų stock-office patalpų kompleksas, kuriame prekybos bei paslaugų bendrovės įsirengė erdvius prekių ekspozicijų salonus su greta esančiomis sandėliavimo, klientų aptarnavimo, susitikimų patalpomis.

„Stock-O“ komplekse savo erdves įkūrė tokie garsūs tarptautiniai prekių ženklai kaip „Karcher“, „Yamaha“, taip pat žinomi lietuvių vardai kaip „Lemona“, „Manjana“ ir daug kitų.

Moderniame, energetiškai efektyviame ir solidžios architektūros „Stock-O“ komplekse „Galio Group“ pasiūlė 35 turtinius vienetus komercinių patalpų, kurių plotas svyruoja nuo 70 iki 428 kv. m. Esant poreikiui, patalpas galima nesunkiai perplanuoti, ar jungti tarpusavyje, taip pritaikant erdves specifiniams nuomininkų poreikiams.

„Šis projektas tikrai atliepė uostamiesčio verslo poreikius dėl patalpų dydžio įvairovės, galimybės jas lanksčiai pritaikyti įvairioms funkcijoms. Atskiri įėjimai leidžia įmonėms turėti visišką autonomiją pasirenkant darbo laiką, kas nėra įmanoma tradiciniuose prekybos centruose. Prieš pavienius biurus, prekybos miestelis taip pat turi privalumų dėl kuriamos verslų sinergijos, itin erdvaus patogaus parkingo ir, strategiškai vertinant, – ypatingai geros lokacijos mieste“, – pasakoja „Galio Group“ vadovas.

Komplekse „Stock-O“ įsikūrė būrys įmonių, siūlančių statybos, interjero, namų apyvokos, sveikatingumo bei laisvalaikio prekes ir paslaugas, čia klaipėdiečius pakvies ir pirmasis mieste profesionalus crossfit sporto klubas.

Klaipėdos „Decathlon“ – viena sparčiausiai augančių Baltijos šalyse

Justina Kreivėnaitė, Klaipėdos „Decathlon“ parduotuvės vadovė, patvirtina, kad parduotuvės vieta mieste yra svarbus sėkmės veiksnys, o atsivėrus pirmajam „Stock-O“ etapui, lankytojų srautas padidėjo.

„Klaipėdos parduotuvė šiemet tęsia ankstesnių metų tendenciją ir yra viena sparčiausiai augančių „Decathlon“ parduotuvių Baltijos šalyse. Esame įsitikinę, kad „Stock-O“ kompleksas padėjo pagyvinti šią komercinę zoną ir sukūrė papildomų priežasčių atvykti būtent čia“, – kalba Klaipėdos „Decathlon“ parduotuvės vadovė.

Ji įsitikinusi, jog prekybos miestelio nuomininkų bendradarbiavimas neabejotinai turi komercinės naudos, tačiau sinergijos reikšmė platesnė – ji leidžia kurti išskirtinę patirtį klaipėdiečiams gerinant gyvenimo kokybę mieste per įvairias socialines iniciatyvas.

„Esame tam, kad padėtume siekti bendro tikslo ir aktyviai prie to prisidėtume. Beje, kitąmet savo pirkėjams ruošiame staigmeną, pagerinsiančią apsipirkimo patirtį „Decathlon“ parduotuvėse, tačiau kol kas negaliu išduoti detalių“, – pasakoja J. Kreivėnaitė.

Statybas užbaigė mėnesiu anksčiau

A+ energinio efektyvumo klasės „Stock-O“ komplekso projektą kūrė architektų studija „Progresyvūs projektai“, viso prekybos ir paslaugų miestelio statybos darbus įgyvendino generalinės statybų rangos bendrovė „Baltijos pašvaistė“.

„Esminę projekto koncepciją – šviesias ir patogias patalpas, mums sėkmingai pavyko išpildyti patikimų ir patikrintų technologijų dėka. Objektą pavyko įgyvendinti visu mėnesių anksčiau. Tiesą sakant, tokį tikslą sau užsibrėžėme, kad pirmais etapais pastatytų patalpų nuomininkai galėtų kuo greičiau sklandžiai vykdyti savo veiklą – tai kartu buvo ir iššūkis.

Vis dėlto, pirmų etapų statymo metu įgyta patirtis padėjo užbaigti visą kompleksą daug greičiau nei buvo numatyta. Statybos metu buvo įgyvendinti nestandartiniai sprendimai, kurie, dabar vertinant, įgyvendinus visus tris prekybos miestelio etapus, pasiteisino“, – pasakoja „Baltijos pašvaistės“ direktorius Vaidas Kaulius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją