Projektinius pasiūlymus, kurie buvo rengiami konsultuojantis su ekspertais ir Vilniaus miesto savivaldybės specialistais, pristatė juos rengusių bendrovių „INHUS Engineering“ specialistai. Kartu su projektą vystančios bendrovės „Akropolis Group“ atstovais jie atsakė į iš anksto gautus ir pristatymo dalyvių posėdžių metu pateiktus klausimus apie numatomus susisiekimo infrastruktūros gerinimo sprendinius.

„Akropolis Vingis“ vizualizacijos

„Vienas iš svarbiausių tikslų, kurių siekiame susisiekimo infrastruktūros gerinimu, yra patogus visomis transporto rūšimis keliaujančių gyventojų – pėsčiųjų, dviratininkų ir vairuotojų – atvykimas į ir išvykimas iš daugiafunkcinio komplekso, bei šalia jo esančių gatvių ir sankryžų pralaidumo didinimas“, – sako „Akropolis Group“ direktorius Manfredas Dargužis.

Projektiniuose pasiūlymuose numatyta iš esmės pertvarkant Geležinio Vilko g. ir Gerosios Vilties g. sankryžos infrastruktūrą įrengti žiedinę sankryžą Gerosios Vilties g. ties Geležinio Vilko g., o po Geležinio Vilko g. – požeminį lengviesiems automobiliams skirtą įvažiavimą į daugiafunkcinio komplekso požeminę automobilių saugojimo aikštelę ir požeminę pėsčiųjų bei dviračių perėją.

„Akropolis Vingis“ planuojami susisiekimo infrastruktūros projektai

Kaip teigiama, įgyvendinus šiuos sprendinius sankryža taps nepertraukiamo eismo, tai turėtų padidinti eismo pralaidumą ir užtikrinti saugų bei patogų susisiekimą visiems eismo dalyviams. Gerosios Vilties g. atsiras ne tik žiedinė sankryža, bet ir papildoma kairio posūkio juosta į Savanorių prospektą.

Taip pat numatoma keisti ir Savanorių pr. žiedinės sankryžos eismo organizavimą dalyje iš Geležinio Vilko g. į Tūkstantmečio g. Projektiniuose pasiūlymuose numatyta, kad žiedinėje sankryžoje posūkiui tik į dešinę atsiras papildoma eismo juosta. Geležinio Vilko g. taip pat numatoma įrengti papildomą eismo juostą atkarpoje nuo M. K. Čiurlionio g. link Savanorių pr. žiedinės sankryžos.

Eigulių g. infrastruktūros projektinių pasiūlymų sprendiniai apima esamos gatvės atkarpos tarp Tūkstantmečio g., Geležinio Vilko g. ir Savanorių pr. žiedinės sankryžos rekonstrukciją, naujos žiedinės sankryžos bei papildomos eismo juostos nuo Neries upės pusės link daugiafunkcinio komplekso, įrengimą, dviračių taką, šaligatvius ir perėjas pėstiesiems.

Tvarkant ir atnaujinant susisiekimo infrastruktūrą taip pat numatoma rekonstruoti gatvių apšvietimą, įrengti daugiau nei 2,5 km naujų pėsčiųjų ir dviračių takų.

„Akropolis Vingis“ vizualizacijos

Planuojama išsaugoti kuo daugiau šiuo metu augančių brandžių medžių, taip pat pasodinti 491 naują medį, įrengti beveik 9 tūkst. kv. m krūmų plotų, virš 10 tūkst. kv. m tvariai šienaujamų pievų, 941 kv. m žolinių augalų plotų ir 389 kv. m šlapbalių.

Visi darbai bus vykdomi „Akropolis Group“ valdomos bendrovės lėšomis. Remiantis galiojančiais teisės aktais leidimas multifunkcinio komplekso eksploatavimui (statinio pripažinimo tinkamu naudoti aktas) galės būti išduotas tik vystytojui pilnai užbaigus infrastruktūros gerinimo projektų įgyvendinimą.

Buvusioje pramoninėje teritorijoje iškilsiančiame daugiafunkciniame komplekse „Akropolis Vingis“ veiks prekybos ir paslaugų teikimo bei rekreacijos erdvės, 2500 sėdimų vietų arba iki 4000 stovimų vietų koncertų salė, maisto halė, konferencijų bei kino centrai, biurų ir ilgalaikei gyvenamajai nuomai skirti apartamentai.

„Akropolis Vingis“ vizualizacijos

Komplekso dviejų aukštų požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje bus įrengta apie 3500 automobilių stovėjimo vietų, dar apie 1000 automobilių bus galima statyti dviaukštėje aikštelėje šalia prekybinės paskirties patalpų bei komplekso prieigose. Kvartalo teritorijoje prioritetas bus teikiamas pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimui, čia numatyta įrengti naujus dviračių bei pėsčiųjų takus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją