Odontologijos klinikos „Odontėja“ patalpos jau beveik mėnesį tiesiogine prasme skęsta, o būsto administratorius „Senamiesčio ūkis“ esą niekaip neišsprendžia šios problemos. Nors situacija – avarinė, kasdien tenka nešti vandens kibirus, o ryte jis pasipila ant grindų, specialistai neskuba į pagalbą.
Odontologijos klinikos „Odontėja“ vadovė Irma Šorienė Delfi pasakoja, kad rugpjūčio 31 d. atvykę į darbą darbuotojai ant grindų pastebėjo didžiules balas ir drėgnas lubas, išpūstais dažais. Situacija kartojasi, mat prieš trejus metus buvo trūkę vamzdžiai ir klinikoje nuo lubų lašėjo vanduo.
Vadovė nedelsdama kreipėsi į būsto administratorių „Senamiesčio ūkis“. Atvykę darbuotojai apžiūrėjo patalpas, nuėjo pas kaimynus, tačiau jokios informacijos nepateikė.
„Iškvietėme avarinę, atvažiuoja darbuotojas, pažiūri, nueina pas kaimynus ir išvažiuoja. Nėra absoliučiai jokio grįžtamojo ryšio, jokio paaiškinimo, kas įvyko, ką jie ruošiasi daryti“, – pasakoja I. Šorienė.
Po daugiau nei savaitės, rugsėjo 8 d., nematydami jokio progreso ir problemos sprendimo odontologijos klinika vėl užregistravo gedimą. Konsultantė esą patikino, kad darbai yra numatyti rugsėjo 10 d.
„Po savaitgalio radome pilną kibirą vandens ir balas ant grindų. Mūsų ir vėl niekas neinformavo, ar iš viso buvo atlikti darbai. Šią savaitę vėl skambinome bendruoju numeriu, registravome gedimą, mus patikino, kad darbai buvo atlikti, tik neaišku, kokie. Po kiek laiko atvyko darbuotojas, trumpai pažiūrėjo ir vėl nieko nesakęs išėjo“, – pasakoja klinikos vadovė.
Parašiusi pretenziją moteris išgirdo, kad ji paprastai išnagrinėjama per 10 dienų. „Čia beveik dvi savaitės, o kaip mums dirbti?“ – piktinasi ji.
I. Šorienė pasakoja, kad odontologijos klinikos koridoriuose stovi kibirai, pro juos turi praeiti visi klinikos klientai, o vanduo vos nelaša jiems ant galvų. Jei problemos greitai niekas neišspręs, tuomet, anot jos, teks uždaryti kliniką.
„Trečia savaitė dirbame apsistatę kibirais, nuo lubų laša, grindys drėgnos, slidu, o mūsų besilaukianti asistentė paslydo ir parkrito. Kas atsakys už tokias nelaimes?“ – klausia ji.
Vis dėlto antradienį vadovei pagaliau pavyko susisiekti su „Senamiesčio ūkio“ vadybininku, kuris pasiūlė kaimynus, kurie neva yra kalti, paduoti į teismą nuostolių išieškojimui.
„Koks teismas? Pirmiausiai gal yra žmogiškas kelias aiškintis. Kad jie atliktų savo darbą, kas jiems priklauso, siūlo paduoti į teismą kaimynus.
Kalbėjome su kaimyne, ji sakė tegul tik atvažiuoja ir taiso, nors pas juos viskas tvarkoje, jokių problemų nėra. Jie geranoriškai sutinka mums padėti: paprašėme, kad užsuktų vandenį, pasisiūlė iki vakaro išeiti ir nesinaudoti vandeniu“, – sako I. Šorienė.
Kol nėra rasta ir pašalinta vandens pralaidumo priežastis, klinika negali atlikti lubų ir sienų remonto darbų. Vadovė nuostolių dar neskaičiavo, bet pažymi, kad neaišku, kas kompensuos visas išlaidas.
„Senamiesčio ūkio” vadovas Modestas Kuzmickas tikina, kad būsto administratorius tiesiogiai bendrauja su nukentėjusiais žmonėmis.
„Apie situaciją žinome ir dalijamės informacija su namo gyventojais. Patalpos buvo užlietos dėl nesandarios aukščiau esančio buto privačios santechninės įrangos, t. y. ventilio. Pasiūlėme suremontuoti įrangą, tačiau žmonės nusprendė tai padaryti patys”, – komentuoja M. Kuzmickas.
Jis pažymi, kad gyventojai, dėl kurių kaltės buvo užlietos patalpos, turėtų pasirūpinti ir žalos kaimynams atlyginimu. Tuo metu „Senamiesčio ūkis”, klinikai išreiškus tokį norą, esą galėtų suteikti remonto darbų paslaugą.