Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad kitais metais atnaujinamoje stotyje bus keičiamas stoties erdvių išplanavimas: komercinis plotas nuomai padidės daugiau nei šešis kartus – nuo 260 m² iki 1686 m².

„Šiandieninė stotis nebėra tik laukiamoji salė. Tai turi būti daugiafunkcinė erdvė, padedanti kurti komfortiškesnę keliaujančiųjų patirtį. Stotyje esančios zonos bus perplanuotos, jas geriau pritaikant tiek verslo, tiek keleivių poreikiams – atsiras daugiau maitinimo vietų, bus sukurtos galimybės ir patogiai dirbti, ir pailsėti. Visi šie pokyčiai leis efektyviau išnaudoti stotyje esantį plotą, atveriant jį verslams ir kartu didinanti „Lietuvos geležinkelių“ Grupės pajamas“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) Turto valdymo paslaugų vadovė Daiva Pivoriūnienė.

Užbaigus remontą, Vilniaus geležinkelio stotyje bus atskirtos trys pagrindinės zonos: maitinimo zona, kurioje bus įrengtos erdvės kavinukėms ir užkandinėms; pagrindinė laukiamoji salė su erdvėmis poilsiui; bei komercinė zona, kurioje bus įkurtos bilietų pardavimo kasos, reklamos plotai, nuomojamos erdvės paslaugų teikėjams.

Skaičiuojama, kad daugiau nei šešis kartus padidinus nuomojamą plotą, per penkerius metus LTG pajamos iš komercinės veiklos stotyje (komercinių patalpų ir reklamos plotų nuomos) preliminariai sieks daugiau nei 4 mln. eurų.

Remontas įgyvendinamas atsižvelgiant į „Vilnius Connect“ projektą.

Suplanuotas remontas bus atliekamas atsižvelgiant į tai, kad Vilniaus geležinkelio stotis yra projekto
„Vilnius Connect“ dalis. Remonto metu didžiausias dėmesys bus skiriamas pastato inžinerinėms sistemoms: vėdinimui, šildymui ir apšvietimui. Į interjero sprendimus žvelgiama atsakingai ir siekiama, kad atlikti remonto darbai derėtų su „Vilnius Connect“ architektūrinį konkursą laimėjusio projekto „Green Connect“ įgyvendinimu, o šiandien pritaikytos idėjos būtų tinkamos ir būsimiems pokyčiams.

Užbaigus projektą, Vilniaus geležinkelio stotyje bus įrengtas modernus LED apšvietimas su judesio davikliais, bei sutvarkytos kitos inžinerinės sistemos, todėl mažės sąnaudos elektros energijai ir šildymui.

Paskutinį kartą Vilniaus geležinkelio stoties pastato vidaus kapitalinis remontas atliktas 1998 metais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją