Į bendrųjų erdvių atnaujinimą investuojama 7,7 mln. eurų, o darbai vyks netrikdant įprasto prekybos centro darbo ritmo.
„Prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ Klaipėdoje veikia nuo 2005-ųjų, jame nuolat atsinaujina parduotuvės, pristatomi nauji prekių ženklai. Atnaujindami bendrąsias prekybos ir pramogų erdves siekiame, kad „Akropolis“ įtvirtintų savo pozicijas lankytojams siūlydamas plačiausią prekių, paslaugų ir laisvalaikio praleidimo vietų pasirinkimą ir patogiausią apsipirkimą.
Šis prekybos centro interjero atnaujinimas bus didžiausias jo veiklos istorijoje. Tikimės, kad atnaujintos uostamiesčio „Akropolio“ erdvės prisidės prie teigiamos lankytojų apsilankymo patirties kūrimo“, – teigė „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas.
Klaipėdos „Akropolyje“ bus atnaujintas bendrųjų erdvių interjeras, ypatingą dėmesį skiriant moderniems apšvietimo sprendimams, šviesesniam ir jaukesniam prekybos ir pramogų centro interjero dizainui.
Projekto įgyvendinimo metu bus įrengiamos naujos patogios poilsio zonos su minkštasuoliais, kurios bus akcentuojamos skirtingomis spalvomis. Jau pradėtos iš esmės atnaujinti sanitarinės patalpos – didesnė dalis jų jau pasitinka lankytojus su gerokai erdvesnėmis ir šviesesnėmis erdvėmis, patogiais ir higienos atžvilgiu saugesniais beduriais įėjimais. Prekybos centre taip pat jau veikia ir 3 naujai įrengti modernūs ir erdvūs vaiko priežiūros kambariai.
„Siekiame prekybos ir pramogų centrui suteikti daugiau šviesos – pilkus atspalvius keičiame baltos spalvos tonais, diegiame dienos šviesą imituojančius apšvietimo sprendimus, taip suteikdami daugiau erdvės ir atvirumo bendrosioms patalpoms. Pašviesinus bendrą Klaipėdos „Akropolio“ vidaus foną išryškės ir jame esančių parduotuvių vitrinos“, – komentavo projekto autorius, UAB „2L architektai“ architektas Rytis Čimkus.
Klaipėdos „Akropolyje“ numatyta atnaujinti daugiau nei 11 tūkst. kvadratinių metrų bendrųjų erdvių ploto, bendras prekybos ir pramogų centro plotas sudaro 77 tūkst. kvadratinių metrų. Pirmieji alėjų atnaujinimo darbai prasidės birželį, numatoma, kad projektas truks maždaug metus.
„Planuojame, kad atnaujinimo darbai bus įgyvendinami etapais, aktyvūs darbai alėjose vyks naktimis, tad visos prekybos bei paslaugų zonos dirbs įprastai, o lankytojai galės naudotis visais patogumais“, – sakė D. Mertinas.
2019 metais panašiu principu buvo atnaujintas Vilniaus „Akropolio“ interjeras. Tuomet buvo modernizuota daugiau nei 40 tūkst. kvadratinių metrų prekybai, pramogoms ir viešosioms erdvėms skirto ploto – jo dydis prilygsta penkioms futbolo aikštėms. Į sostinės prekybos centro atnaujinimą buvo investuota apie 14 mln. eurų, jis taip pat nebuvo uždarytas nė vienai dienai.
Baltijos šalyse pirmaujanti prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis Group“ valdo prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje ir Latvijoje.
Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, Latvijoje – „Akropole Riga“ ir „Akropole Alfa“.