Taip verslas reaguoja į valdžios pažadą vietoj sporto rūmų įkurti konferencijų centrą ir taip pritraukti turtingų turistų.
Tačiau centro statybos neprasideda, nes viešųjų pirkimų tarnyba vis nutraukia skelbtus konkursus. Pasak verslininkų, taip Lietuva prieš investuotojus gali dešimtmečiams susigadinti reputaciją.
Simbolinė kapsulė įkasama plečiant dar vieno viešbučio kambarių skaičių. „Radisson Blue Hotel Lietuva“ investuoja beveik 20 mln. eurų. Kitąmet duris atversiančiame naujame pastate be 165 vietų viešbučio planuojama įrengti biurų bei komercinių patalpų.
Kartu planuojama veiklą pradės ir viešbučių tinklo „Marriott“ 200 kambarių viešbutis greta buvusio „Žalgirio" stadiono. Iš viso per kelerius metus viešbučių kambarių Vilniuje padaugės iki 10 tūkstančių vietoj dabar esančių 8000.
Viešbučių statybų proveržis, į Lietuvą pritraukiant garsius pasaulinius viešbučių tinklus, prasidėjo valdžiai paskelbus, kad vietoje Koncertų ir sporto rūmų bus įrengiamas konferencijų centras.
Tai labai pelninga veikla, kuriai būtini ir aukštesnės klasės viešbučių tinklai.
„Yra daugybė potencialių konferencijų, kurios Vilniuje gali vykti ir pritraukti 1000–2000 žmonių, bet tam elementariai reikia konferencijų centro. Bet jei vyriausybė jį „užstabdys“, Vilniui tai bus ne į gera, nes Vilnių jau išreklamavome kaip tokį miestą, kuriame bus šitas konferencijų centras“, – aiškino Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Tuo metu NT paslaugų bendrovės „Newsec“ padalinio vadovas Mindaugas Kulbokas sako, kad valstybė, viešai prisiimdama įsipareigojimą, kad bus vietoj Sporto rūmų iškils konferencijų centras, suteikė verslui viltį, kad Vilniuje bus daugiau svečių.