Buvo įrengti 155 butai, kurių plotas nuo 37 iki 89 kv. m. Bendras projekto plotas, neįskaičiuojant požeminės automobilių parkavimo aikštelės, siekia 9500 kv. metrų. Investicijos į projektą siekia 30 mln. Lt
Bendrovė nurodo, kad komplekse parduota per 70 proc. butų – pastebima, kad pardavimai ypač suaktyvėjo nuo metų pradžios.
„Tokius skaičius grindžiame gyventojų pirkimo ypatumais, atsiradusiais po krizės. Nukentėję nuo vienadienių vystytojų, dalis potencialių klientų linkę iškeisti išankstinio pirkimo naudas į galimybę rinktis butą jau pastatytame name. Jeigu rezultatas atitinka pirkėjų lūkesčius, fiksuojami stipriai išaugę pardavimai“, – pranešime cituojamas „MG Valdos“ pardavimų skyriaus vadovas Mantas Umbrasas.
Šiais metais planuojama pradėti plėtoti ir antrąjį komplekso „LightHouse“ etapą – jo metu bus įrengta per 100 butų.