„Pandemijos metu įpratome dirbti namuose, todėl panašų jaukumo jausmą, patogumą norime perkelti ir į naująjį biurą. Mes vertiname privatumą, kurį darbuotojai turi dirbdami namie. Todėl investuojame į kabinetinę sistemą, o ne atvirojo tipo ofisą, kur darbuotojai patirs mažiau trukdžių ir turės didesnį privatumą dirbdami, o bendrosios erdvės bus planuojamos taip, kad primintų savų namų svetainę“, – sakė „Visma Tech“ generalinis direktorius Agnius Paradnikas.

Darbuotojams patikėta sprendimų laisvė

A. Paradnikas pasakoja, kad įmonėje daugelį vidinių sprendimų priima patys darbuotojai. Nuo to, kur vyks vasaros šventė, iki kokių mokymų komandoms trūksta – sprendžia net 10 viduje įsteigtų komitetų.

„Mūsų darbuotojams itin svarbu jaustis atsakingais ne tik už tiesioginį savo darbą, bet ir kitus įmonės procesus. Patys galėdami prisiimti atsakomybę už jos pokyčius, jie jaučiasi labiau įsitraukę, o tai tiesiogiai skatina motyvaciją dirbti bei lojalumą“, – pasakojo A. Paradnikas.

Anot jo, planuojant naujojo biuro įrengimą, vienas iš esminių reikalavimų architektams buvo sukurti lanksčias erdves pagal skirtingus darbuotojų poreikius.

„Remiamės savo patirtimi. Anksčiau, persikėlus į naujas patalpas, darbuotojai neretai norėdavo persistumdyti darbo stalus. Tačiau tai ne visuomet pavykdavo dėl apšvietimo galimybių. Arba – šaldymo sistemos oro srautas nevienodai vėsindavo patalpas. Naujame verslo centre pritaikyti išmanūs sprendimai šias problemas išspręs“, – sakė A. Paradnikas.

A. Paradniko teigimu, nors į naujojo biuro įrengimo procesus įtraukus darbuotojus, užtrunkama ilgiau, tačiau tokiu būdu galima išvengti pertvarkymų ateityje ir iš karto sukurti komandai tinkamą darbo erdvę.

„Mūsų komandą sudaro apie 270 žmonių, todėl atvirai nepaklausus jų nuomonės, keli žmonės negalėtų nuspėti visų poreikių. Iš kolegų išgirdome pastebėjimų, jog reikalingi sensoriniai vandens maišytuvai, moderni vėdinimo sistema, greitesni liftai, sportinių rūbų džiovinimo patalpos, sporto salė. Sužinojome, kad kolegų tarpe turime ne tik kavos, bet ir arbatos gurmanų“, – sakė A. Paradnikas.

Anot jo, investicijos į žmonių poreikius atitinkantį biurą gali padėti į jį susigrąžinti iš namų dirbančius kolegas.

„Daugelis verslų skundžiasi negalintys po pandemijos atgal į biurus prisikviesti darbuotojų. Tai puiki proga įvertinti, kiek patogus ir funkcionalus tas biuras iš tikrųjų yra. Ar jis gerai pritaikytas dirbti susikaupus ir be trikdžių, ar bendrosios erdvės tikrai skatina bendradarbiauti, ar šalia darbo yra išvystyta patogi infrastruktūra“, – mintimis dalijosi A. Paradnikas.

Pasak jo, tam, kad darbuotojai patys norėtų grįžti į biurus, juose ne tik turi būti taip pat patogu kaip namuose, bet ir papildomų naudų.

„Todėl savo naujajame biure įrengsime mokymams skirtą erdvę, taip pat tokias, kuriose bus galima atskleisti savo hobius. Šefo virtuvę – norintiems gaminti, dirbtuvių patalpą su geru vėdinimu, CNC staklėmis, 3D spausdintuvais – mėgstantiems konstruoti, kurti“, – pasakojo A. Paradnikas.

Be to, naujajame biure bus pasiūlyti sprendimai ir auginantiems vaikus. Įmonėje dirbantys tėvai juos galės keletui valandų atsivesti į biurą – čia bus įrengta erdvė, pritaikyta 4–14 m. vaikams ir paaugliams.

„Erdvėje bus sudarytos galimybės ruošti namų darbus arba žaisti. Čia bus įrengtas namelis medyje, konstruojama „Lego“ siena. Tėvai galės stebėti vaikus dirbdami šalia už stiklinės sienos arba prisėsti prie rašomojo stalo tame pačiame vaikų kambaryje“, – pasakojo A. Paradnikas.

„Visma Tech“ į naująjį biurą verslo centre „Artery“ tikisi įsikelti jau šių metų pabaigoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją