Pelnas laikotarpiu, pasibaigusiu gruodžio 26 dieną, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais, padidėjo 29 proc., iki 28,7 mlrd. dolerių, o apyvarta išaugo 21 proc. ir siekė 111,4 mlrd. dolerių. Beveik du trečdalius pardavimų sudaro tarptautiniai pardavimai.

„Apple“ ketvirčio pajamos 100 mlrd. dolerių ribą perkopia pirmą kartą, bendrovei pandemijos paveiktus vartotojus tiesiog užvertus naujų prietaisų ir paslaugų pasiūlymais.

„Džiaugiamės entuziastingu vartotojų atsaku į neprilygstamą pažangiausių gaminių liniją, kurią pristatėme per istorinį šventinį sezoną“, – sakė „Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas.

Pasak bendrovės, už maždaug 66 proc. ketvirtojo ketvirčio pajamų „atsakingi“ „iPhone“ pardavimai. Jie lenkia likusių bendrovės produktų pardavimus ir ketvirtą ketvirtį išaugo 18 proc.

Tačiau stiprus augimas taip pat fiksuotas dėvimų įtaisų pardavimuose, įskaitant laikrodžius „Apple Watch“. Šios kategorijos pardavimai per pirmąjį bendrovės fiskalinių metų ketvirtį sudarė 12,9 mlrd. dolerių.

15,7 mlrd. dolerių sukaupė išaugę muzikos, skaitmenininio turinio, debesų kompiuterijos ir prenumeratų pardavimai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)