Planuojama, kad naujojoje gamykloje Šangdziagango mieste dirbs 3 000 darbuotojų, o per metus gamykloje bus pagaminama apie 160 tūkst. automobilių.

BMW teigimu, gamykla bus statoma 2020–2022 metais. Abu partneriai į projektą kartu investuos iš viso 650 mln. eurų.

Be „Mini“ elektromobilių, Kinijos bendrovė gamykloje taip pat gamins vidaus rinkai skirtus automobilius.

„Tai yra dar vienas svarbus žingsnis „Mini“ markės elektrifikuotos ateities link“, – sakoma BMW pranešime.

BMW grupė jau pranešė apie pirmojo visiškai elektra varomo „Mini E“ modelio automobilio gamybą „Mini“ gamykloje Oksforde, Anglijoje. Pirmieji „Mini E“ elektromobiliai į rinką išriedės kitų metų pradžioje.

Bendras projektas su Kinijos bendrove pristatytas tuo metu, kai kitos pasaulio autopramonės milžinės skuba pereiti prie elektrinių ir hibridinių automobilių. Tokią pertvarką skatina nerimas dėl aplinkosaugos.

Perėjimas prie švaresnių ir išmanesnių ateities automobilių autopramonės galiūnams kainuos itin daug.

Kinija yra didžiausia pasaulyje automobilių rinka, tačiau po ilgų metų augimo, pernai automobilių pardavimai Kinijoje smuko pirmą kartą nuo 1990 m.

Lėtėjanti ekonomika, JAV ir Kinijos prekybos įtampos ir Kinijos susidorojimas su abejotinomis paskolomis nusmukdė automobilių paklausą.

BMW valdybos nario Nicolo Peterio teigimu, bendrai BMW ir „Great Wall Motor“ valdoma įmonė, kuri vadinsis „Spotlight Automotive Limited“, rodo „kokia svarbi mums yra Kinijos rinka“.

BMW yra išsikėlusi tikslą iki 2021-ųjų pabaigos gatvėse turėti daugiau nei milijoną elektrinių ar hibridinių automobilių.

BMW elektromobilių flagmano „i3“ paklausa šiemet, palyginti su 2018 m., šoktelėjo maždaug 20 proc.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją