Kaip rašoma pranešime spaudai, DAX yra pagrindinis, prestižinis Vokietijos vertybinių popierių indeksas, kuris apima didžiausias listinguojamas Vokietijos kompanijas. Europos mados ir stiliaus prekybos platforma „Zalando”, kuri nuo birželio veikia ir Lietuvoje, nuo 2015 m. jau buvo įtraukta į vidutinių Vokietijos įmonių indeksą MDAX. Įmonė šiemet skaičiuoja tryliktus veiklos metus.
„Visoje Europoje veikiančią ir apie 45 milijonus klientų turinčią platformą išauginome iš nedidelio startuolio, kuris prekiavo šlepetėmis kažkur iš rūsio. Matau, kad mūsų dar laukia daug galimybių“, – sako „Zalando“ vienas iš įkūrėjų ir vadovų Robertas Gentzas.
„Zalando“ buvo įkurta 2008 m. Berlyne. Po pirminio viešo akcijų siūlymo (angl. Initial Public Offering, IPO) įmonė nuolat auga. Per pastaruosius šešerius metus verslas išaugo keturis kartus. Šiandien „Zalando“ yra Europoje pirmaujanti mados ir stiliaus prekybos platforma, vienijanti 45 milijonus aktyvių klientų ir daugiau nei 4500 prekių ženklų bei partnerių.
„Zalando“ strategijoje numatyta, kad platforma toliau augtų ir būtų orientuota į bendrą pramonės skaitmenizaciją.
Tikimasi, kad iki 2025 m. „Zalando“ parduodamų prekių vertė (angl. gross merchandise volume) pasieks 30 mlrd. eurų. Bendrovė taip pat planuoja užimti daugiau nei dešimtadalį visos 450 mlrd. eurų vertės Europos mados rinkos.