„Šiomis banko mašinomis važinėjosi banko savininkai. Esmė ta, kad savininkai buvo dideli brangių mašinų gerbėjai, todėl bankas turėjo tiek daug ir tokių skirtingų automobilių“, – sakė „KPMG Baltics“ atstovas Oskaras Firmanis.

„Snoro“ garaže akį traukiančių automobilių taip pat netrūksta. S klasės „Mercedes“, „Bentley“ ir net trys „Spyker“. Visi dulka užrakinti, jų pardavinėti neskubama.

„Bankas turėjo du parkus: tas, kuris buvo operatyvinei veiklai vykdyti (inkasacijos mašinos, darbuotojams, siuntoms skirtos mašinos) ir aišku, keletas egzotinių automobilių, kurie buvo kitiems tikslams skirti. Tai yra išskirtiniai automobiliai, jų parduoti labai greitai nėra prasmės, nes jie turi išliekamąją vertę“, – sakė „Snoro“ atstovas Tomas Vaišvila.

Kol latviai pardavinėja, lietuviai važinėjasi patys. Paskelbus bankrotą, iš darbo atleista dauguma darbuotojų, tačiau kai kurie išsaugojo ir darbo vietas, ir tarnybines mašinas. Jie važinejasi būtent tais automobiliais, kurie nuvertėja greičiausiai.

Kreditoriai skundžiasi, kad „Snoro“ bankrotui vadovaujantis administratorius neskuba ne tik smulkaus banko turto pardavinėti, bet ir kreditoriams svarbių klausimų spręsti.

„Tokia situacija suponuoja labai paprastą mintį, kad Cooperiu nenaudinga greitai spręsti tuos klausimus, greitai parduoti labai patrauklius objektus, dėl to, kad greitai padarysi, greitai ir darbo neteksi“, – įsitikinęs „Snoro“ kreditorių asociacijos atstovas Danas Arlauskas.

Planą, kaip reikės parduoti banko turimą smulkų turtą: automobilius, biuro baldus, kompiuterinę įrangą, bankroto administratorius žada jau artimiausiu metu. Kol kas paskelbta, kad pirkėjas rastas tik „Snoro“ valdytam bankui „Finasta“ ir „Snoro lizingui“. Kas pirkėjas ir už kiek jis perka „Snoro“ bendroves, neskelbiama.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)