„Nutekėjimas tęsiasi. Jau netekome apie 25 proc. klientų. Tačiau jeigu atsižvelgsime į investicinių planų valdymo rezultatus, pamatysime, jog praeitais metais, kurie iš investicijų valdymo perspektyvos buvo gana sudėtingi, mes pagal rezultatus buvome lyderiai. Todėl klientų pasitraukimui nėra jokių objektyvių priežasčių, jeigu nepaisytume „Latvijas Krājbanka“ atvejo. Tačiau čia svarbu pažymėti, jog lėšas administruojame nepriklausomai nuo „Latvijas Krājbanka“‘, - sakė A. Martinovas ir pridūrė, jog žmonių pinigai pervesti į „Swedbank“, todėl dėl „Latvijas Krājbanka“ problemų „Finasta Asset Management“ klientai tikrai nenukentėjo.

A.Martinovas pripažino, jog klientai keičia pensijų fondų administratoriiųnepaisant to, jog „Finasta Asset Management“ yra vienas iš administratorių, pastaraisiais metais galėjusiu pasigirti teigiamomis įplaukomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją