Vėliau grupė kinų investuotojų šį oro uostą nusipirko vos už 10 tūkst. eurų, kas yra menkniekis, lyginant su milžiniškomis statybų išlaidomis. Jie ketina šį oro uostą paversti pasauliniu krovinių pervežimo centru.
Už maždaug 235 kilometrų nuo Ispanijos sostinės Madrido yra nedidelis miestas Ciudad Real. Ispanijos vyriausybė sumanė milijardinės vertės oro uostą pastatyt prie 75 tūkst. gyventojų turinčio miesto.
2010 metų birželį iš šio oro uosto pakilo pirmieji lėktuvai, tačiau viskas greitai ėmė eiti blogyn. O paskutinis skrydis įvyko 2010 metų spalį, praėjus vos keturiems mėnesiams.
Nuo 2012 metų oro uosto pastatai, pakilimo-nusileidimo takai ir kiti nebaigti elementai buvo palikti kepti Ispanijos saulėje, nors viskas buvo statoma laikantis aukščiausių standartų. Oro uostas per metus turėjo aptarnauti iki 10 tūkst. keleivių.
Verta paminėti, kad jo pakilimo-nusileidimo takas yra vienas ilgiausių Europoje – beveik 4115 metrų ilgio – ir yra pritaikytas kilti ir leistis didžiausiems pasaulyje keleiviams lėktuvams, įskaitant „Airbus A380“.
Taip pat buvo planuota oro uostą su Madridu, Sevilija ir kitais miestas sujungti sparčiąja traukinių linija, tačiau planas taip niekada ir nebuvo įgyvendintas.
Ispanijos valdžia tikėjosi, kad investicijoms paskatins vietos ekonomikos augimą, nes nedarbas Kastilijos ir La Mančos regione sudarė 28.5 proc. Tačiau trejus metus stovėjęs oro uostas vėliau buvo parduotas aukcione. Nors iš pradžių už jį prašytą 80 mln. eurų, galiausiai jis buvo parduotas už grašius.
Oro uostu susidomėjo tik kinų kompanija „Tzaneen International“, kuri už jį sumokėjo $10 835 – 10 kartų mažiau nei kainavo oro uostą pastatyti. Vos kovo mėnesį įkurta kompanija nori minėtą oro uostą paversti „pagrindiniu tašku Europoje, per kurį patenka kroviniai.“
Tikėkimės, kad kinams seksis geriau nei Ispanijos vyriausybei.