Be to, visą žiemos sezoną bendrovė Vilniuje dislokuos papildomą orlaivį, tad iš viso Vilniuje bus du lėktuvai. Tai leis „Air Baltic“ išplėsti savo veiklą Vilniuje ir užtikrinti dar patogesnes keliones į Lietuvos sostinę ir iš jos.
„Džiaugiamės galėdami toliau plėsti savo tinklą ir pasiūlyti keleiviams dar daugiau krypčių. Ruošdamiesi artėjančiam sezonui atidžiai atsižvelgiame į keleivių poreikius ir analizuojame situaciją rinkoje. Mūsų įsipareigojimai Baltijos šalims ir Tamperei išlieka tvirti, todėl siekiame gerinti susisiekimą regione ir iš jo. Pridėję tris naujus maršrutus ir du Vilniuje bazuojamus orlaivius, esame pasiryžę savo keleiviams suteikti geriausią kelionių patirtį“, – teigia „Air Baltic“ generalinis direktorius Martinas Gaussas.
Artėjantį žiemos sezoną „Air Baltic“ planuoja pasiūlyti 11 naujų maršrutų: du iš Rygos, tris iš Talino, keturis iš Vilniaus ir du iš Tamperės. Pirmoji naujų žiemos sezono krypčių pardavimo kampanija prasidės gegužės 16 d. Atsižvelgiant į Vyriausybės patvirtinimą, bilietus į Dubajų bus galima įsigyti artimiausiomis savaitėmis. Skrydžių dažnumas ir nuo kada prasideda – lentelėje:
Taip pat žiemos sezonu planuojama tęsti tik šią vasarą pradėtus skrydžius į Malagą.
Šiuo metu – skrydžių vasaros sezonu – Lietuvos oro uostai iš viso siūlo daugiau kaip 80 skrydžių maršrutų. Keleiviai, vykstantys per Vilniaus oro uostą, vasaros sezonu gali pasiekti beveik 50 krypčių, Kauno oro uoste vasaros sezono metu siūloma beveik 30 krypčių, Palangos oro uoste – penkios keliautojų jau pamėgtos kryptys. Šiuo metu Lietuvos oro uostuose reguliarius skrydžius vykdo 12 oro bendrovių, iš kurių 9 yra tradicinės ir dar trys – žemų kaštų oro bendrovės.
„Air Baltic“ iš Vilniaus, Rygos, Talino ir Tamperės skraidina daugiau nei 70 krypčių, Europoje, Skandinavijoje, NVS ir Artimuosiuose Rytuose.