„Tai yra esminis pokytis oro kelionių ateityje, o bandomasis skrydis dar labiau priartina mus prie revoliucinės kelionės patirties mūsų keleiviams. Esame dėkingi, kad galime dirbti su „Starlink“ komanda keičiant skrydžių patirtį. Bendrovės „SpaceX“ sukurtas „Starlink“ yra pirmasis ir didžiausias pasaulyje žemoje Žemės orbitoje skriejančių palydovų žvaigždynas, kuris suteiks „airBaltic“ keleiviams sparčiausią internetą skrydžio metu“, – teigia „airBaltic“ prezidentas ir generalinis direktorius Martinas Gaussas.
Kaip nurodoma pranešime, „airBaltic“ bendradarbiauja su „Starlink“, kad gautų reikiamą STC (Supplemental Type Crtification) sertifikatą, kurį dar turi patvirtinti EASA. Aviakompanija tikisi pradėti diegti „Starlink“ savo vieno tipo lėktuvų „Airbus A220-300“ parke 2025 m. pirmąjį ketvirtį.
Planuodama įrengti „Starlink“ visame A220-300 lėktuvų parke, „airBaltic“ siekia, kad kiekvienas keleivis galėtų sklandžiai naudotis didelės spartos internetu nuo įlaipinimo iki nusileidimo, be prisijungimo ar sudėtingų nustatymų.
Nuo praėjusių metų „Starlink“, skirtas komerciniams orlaiviams, užtikrina itin spartų greitį ir mažą vėlavimą, nes naudoja žemoje Žemės orbitoje esančius palydovus, kurie yra daugiau kaip 65 kartus arčiau nei tradiciniai geostacionarieji palydovai.
Šis naujoviškas metodas leidžia „Starlink“ užtikrinti iki 500 Mbps greitį ir mažą uždelsimo laiką, todėl keleiviai gali užsiimti skrydžio metu anksčiau neprieinama veikla, pavyzdžiui, žaisti internetinius žaidimus, naudotis virtualiaisiais privačiais tinklais (VPN) ir atlikti kitas didelės spartos užduotis.
„Delfi“ primena, kad „airBaltic“ sausio 2 dieną pranešė, kad atšaukia beveik 5 tūkst. skrydžių dėl vėluojančių ir užsitęsusių variklių techninės priežiūros darbų, kuriuos atlieka bendrovės tiekėjas „Pratt & Whitney“. Oro linijų bendrovė taip pat pakeitė daugybės kitų skrydžių laiką.
Šį antradienį Delfi.lv pranešė, kad pradėtas tyrimas dėl bendrovės vadovo M. Gausso galimo interesų konflikto.