Ar tam įtakos turėtų elektroniniai bilietai, modernesni grafikai, kokybiškesnės paslaugos, svarstyta pirmajame Alytaus viešojo transporto sistemos tobulinimo plano rengimo grupės posėdyje.

„Viešojo transporto paslaugų patrauklumą mums reikia gerinti ne tik dėl to, kad tai yra tam tikra miesto vizitinė kortelė, parodanti, ar patogu žmonėms naudotis viešuoju transportu mieste.

Kitų miestų praktika parodė, kad pagerinus paslaugų kokybę, padidėja ir naudojimasis viešuoju transportu. Tai, kad kuo daugiau žmonių iš savo automobilių persėda į viešąjį transportą, yra geras dalykas“, - po pirmojo Alytaus viešojo transporto sistemos tobulinimo plano rengimo grupės posėdžio kalbėjo Alytaus vicemeras Tautvydas Tamulevičius.

Vicemeras įsitikinęs, kad daugiau gyventojų pritraukti naudotis viešuoju transportu galima ir Alytuje. Jei mieste būtų įrengtos modernesnės stotelės, elektroniniai grafikai, bilietai, naudojimasis viešojo transporto paslaugomis galėtų padidėtų 10-15 procentų – kaip ir kituose paslaugos kokybę pagerinusiuose miestuose.

„Tik klausimas, ar mes esame pasiruošę ir kiek esame pasiruošę už tai mokėti. Jei norime kitokio rezultato, reikia susitaikyti su tuo, kad už tai reikės mokėti“, - kalbėjo T. Tamulevičius.

Artimiausiu metu Alytaus viešojo transporto sistemos tobulinimo plano rengimo grupė ketina išanalizuoti kitų miestų pavyzdžius ir nuspręsti, koks modelis labiausiai tiktų Alytuje. Iki kovo mėnesio pabaigos ji turi pateikti pasiūlymus, kaip pagerinti viešojo transporto sistemą.

Pasak T. Tamulevičiaus, siekiama, kad mieste atsirastų elektroniniai bilietai, modernesni grafikai, paslaugos būtų geresnės kokybės, tik reikia atsižvelgti į tai, kad Alytuje viešojo transporto paslaugas teikia 16 vežėjų.

Būtina sugalvoti, kaip patobulinta sistema turėtų veikti, kad vežėjams būtų sudarytos sąlygos konkuruoti.