Greičiausiai - dar vienerius metus.
Anksčiau buvo kalbama, kad sunkiasvoris transportas per miestą nebevažiuos, kai tik bus atidarytas Lietuvos tūkstantmečio tiltas. Tačiau jį atidarius, vilkikai ir toliau judėjo Ulonų ir Santaikos gatve, nes buvo nuspręsta palaukti, kol bus rekonstruota Naujosios, Putinų ir Kalniškės gatvių sankryža.
Ir tiltas, ir sankryža jau sėkmingai veikia, tačiau siūloma ir vėl laukti, transporto judėjimą riboti tik tada, kai bus įrengta naujoji Kalniškės, Punsko ir Ūdrijos gatvių žiedinė sankryža.
Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Kęstutis Žuromskas teigė, kad dabar nukreipti sunkiasvorį transportą į statybvietę, būtų visai nelogiška.
„Mes pateikėme savo pasiūlymą Lietuvos automobilių kelių direkcijai, transporto nukreipimą atidėti, kol bus įrengta Kalniškės, Punsko ir Ūdrijos gatvių žiedinė sankryža“, - kalbėjo K. Žuromskas.
Tačiau tai - ne vienintelė problema. Pasirodo, kad nukreipus sunkiasvorio transporto judėjimą aplink, vilkikų srautas persikeltų į Putinų gatvę, kurioje driekiasi visa eilė daugiabučių namų.
„Mes jau esame sulaukę Putinų gatvės gyventojų nusiskundimų. Žmonės prieštarauja, kad Putinų gatve judėtų vilkikai. Putinų gatvėje gyvena keliasdešimt kartų daugiau gyventojų nei Ulonų ir Santaikos, tai galime nuo vilko ant meškos užšokti“, - kalbėjo K. Žuromskas.
Alytaus miesto Saugaus eismo komisija 2014 metų liepos mėnesį jau buvo pritarusi sunkiasvorių transporto priemonių eismą mieste darbo dienomis riboti nuo 22 iki 6 valandos ir savaitgaliais nukreipti apvažiavimo keliu per naują Lietuvos tūkstantmečio tiltą.
Tuomet savivaldybė kreipėsi į Kelių direkciją, kad ši įrengtų reikalingus kelio ženklus valstybinės reikšmės keliuose ir sankryžose, tačiau ženklai taip ir nebuvo pastatyti.
Koks bus galutinis sprendimas dėl transporto nukreipimo aplink Alytų, priklausys ne tik nuo Alytaus miesto savivaldybės, bet ir nuo kelių direkcijos. Ulonų ir Santaikos gatve daugiausiai važiuoja tranzitinis krovininis transportas, kuris nepriklauso miestui.