Britai svarsto ir aiškinasi galimybes, perspektyvas investuoti į siauruką.
Pasak V. Užalinsko, Panevėžys turi nemažą infrastruktūrą, vieną didžiausių pasaulyje siaurojo geležinkelio depą. Kol kas Panevėžio miesto savivaldybė nėra VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkė, tačiau artimiausiu metu tikisi ja tapti.
Siauruko plėtra būtų naudinga ne tik visai apskričiai, bet ir pačiai Lietuvai. Šiuo metu jo potencialas nėra visiškai išnaudojamas. Pavyzdžiui, šiaurinė atšaka – Joniškėlis, Linkuva, Biržai, kur yra senųjų dvarų, driekiasi vadinamasis alaus kelias.
Užsieniečių vizitas – prieš 2 metus Ventspilyje (Latvija) „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ atstovų surengto siauruko pristatymo rezultatas. „Equity&Grant“ bendrovė padeda verslo kompanijoms dirbti ir investuoti Centrinės, Šiaurės ir Rytų Europos šalyse. Lietuvoje dirba apie 10 metų.
„Vintage trains“ siekia populiarinti senųjų geležinkelių teikiamas turizmo paslaugas.
Po vizito Savivaldybėje anglai apsilankė pačiame siauruke, apžiūrėjo jo infrastruktūrą. Vėliau išvyko į Anykščių rajono savivaldybę susitikti su meru Kęstučiu Tubiu.
Įvertinę siaurojo geležinkelio potencialą, plėtros siekius svečiai pažadėjo pateikti savo išvadas ir pasiūlymus.