Prienų ir Marijampolės savivaldybėse atnaujinta magistralė išplatinta nuo 2 iki 4 eismo juostų. Susisiekimo ministras Rokas Masiulis anksčiau yra sakęs, kad naujas platesnis kelias gerokai sumažins avarijų jame mastą. Anot jo, kelio nesaugumas buvo pagrindinė šio kelio rekonstrukcijos priežastis.
„Dauguma mirtinų incidentų yra lenkimo būdu, kai priešpriešoje susiduria automobiliai. Per pastaruosius 10 metų žuvo 42 žmonės vien šiame ruože, kuris dabar yra rekonstruojamas. Pastačius 2+2 kelią, kai bus galima dviem juostomis važiuoti, manome, kad situacija pasikeis kardinaliai“, – rugpjūtį yra sakęs R. Masiulis.
Anot jo, atnaujintas kelias pagerins ir Kauno bei Marijampolės gyventojų susisiekimą – judėjimas juo bus nepertraukiamas, panaikinta daugybė vieno lygio sankryžų, pastatyta 10 viadukų ir užtikrinimas 130 kilometrų per valandą greitis.
Projektą įgyvendino vienos didžiausių Baltijos šalyse kelių statybos bendrovių „Kauno tiltai“ ir Alytaus kelių ir tiltų statybos įmonės „Alkesta“, Vilniaus kelių ir inžinerinių tinklų tiesimo bendrovė „Fegda“ ir dar 5 įmonės.
Pasak R. Masiulio, kelią nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos numatoma atnaujinti iki 2022 metų.
Tarptautinė magistralė „Via Baltica“ keturių juostų keliu sujungs Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Ja iš Vakarų Europos per Lenkiją važiuoja daug krovininio transporto.
„Via Baltica“ transporto koridoriaus projektas pripažintas ypatingos valstybinės svarbos projektu.
Rekonstruotą dalį kelio 29-ame kilometre antradienį atidarys R. Masiulis ir Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Pranckevičius, ceremonijoje dalyvaus Lietuvos, Estijos, Latvijos ir Lenkijos kelių direkcijų atstovai.