Iš laikinosios platformos keleiviai kelionės tikslą galės pasiekti miesto visuomeniniu transportu.
Planuojama, kad 95,2 mln. litų vertės tunelio rekonstrukcija užtruks apie dvejus metus. 1285 metrų ilgio tunelį tikimasi atidaryti 2009 metų pabaigoje. 85 proc. lėšų tunelio remontui skyrė ES, likusią dalį finansuos Vyriausybė ir "Lietuvos geležinkeliai".
Paskutinį kartą tunelis remontuotas 1972 metais, kai buvo įrengtas atraminis skliautas. Nuo to laiko ženklesnių darbų atlikta nebuvo. Per porą metų truksiančią renovaciją tunelis bus sutvarkytas iš pagrindų.
Planuojama renovuoti kelio konstrukcijas, visas sistemines dalis – eletros tiekimą, signalizacijas, apšvietimą. Planuojama įrengti naujas saugos sitemas – evakuacinius išėjimus, avarinį ryšį.
Pagrindiniai darbai susidės iš tunelio šlapių vietų renovacijos ir tunelio išplatinimo. 100 metrų ruožas bus praktiškai perstatomas.
Kauno geležinkelio tunelis pastatytas prieš 145 metus Po to, kai II Pasaulinio karo metu Vokietijos armija susprogdino tunelį, o rusų specialistai jį atstatė, prasidėjo negrįžtama statinio deformacija.