UAB „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas apgailestauja dėl susidariusių eilių prie siuntų terminalų.
„Buvome paskutinis bastionas siuntų sektoriuje, ir kai kiti nebegalėjo siuntų priimti, mes priėmėme ir pervežėme. Be abejo, buvo visko, – siuntų kiekiui išaugus kartais, pasitaikė ir klaidų dėl žmogiškojo veiksnio. Tas klaidas kuo greičiau ištaisysime“, – teigė L. Skardžiukas.
Karantino metu smarkiai išaugęs siuntų pristatymo poreikis, prieš šventes šoktelėję klientų srautai keitė ir kurjerių darbo krūvį.
„Siuntos autobusais“ kurjeriai šiomis dienomis dirbo nuo 6 val. ryto, iki kol reikėjo, neskaičiuojant valandų, – patvirtino „Kautros“ marketingo vadovas Justinas Vedluga.
Vilniaus „Siuntos autobusais“ terminalo vadovas M. Mickevičius pasakojo apie papildomas priemones srautams valdyti, – prie terminalo buvo statomi autobusai, iš jų siuntos buvo išduodamos pagal miestą, iš kurio jos atvyko.
„Teko imtis iki šiol nematytų sprendimų, kad pagreitintume siuntų atidavimą, ir kalėdinės dovanos pasiektų žmones visoje pandemijos ir ribojimų suvaržytoje Lietuvoje“.
Kaune situacija buvo panaši, Kauno siuntų autobusais terminalo vadovė Indrė Ūsaitė-Šlenderienė patvirtino, jog siuntų terminalas dirbo visu pajėgumu. Didžiuliam siuntų kiekiui apdoroti buvo padidintas darbuotojų skaičius, dirbo papildomos kasos. Piko metui buvo ruoštasi, bet niekas nesitikėjo, kad siuntų bus tiek daug.
„Eilės susidarė ne tik dėl padidėjusio siuntų srauto. Prie to prisidėjo ir žmonių skaičiaus terminale ribojimai bei atstumo laikymasis. Noriu patikinti, kad siuntos, kurios dar nebuvo atsiimtos, terminaluose bus saugomos 1 mėnesį“, – sakėI. Ūsaitė-Šlenderienė.
Pirminiais duomenimis „Siuntos autobusais“ terminalais buvo persiųsta 3 kartus daugiau siuntų, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Anot „Kautros“ padalinių vadovų, tai lėmė karantino ribojimai.
Negalėdami nuvykti pas artimuosius Kalėdoms, žmonės stengėsi jų nepalikti be dovanų ir jomis keitėsi nuotoliniu būdu, pasinaudodami siuntų sektoriaus paslaugomis.