Pirmadienį vakare „Delta“ pranešė iš dalies atnaujinanti skrydžių grafiką.
Dėl kompiuterinės sistemos trikdžių sutriko bilietų užsakymai internetu, laikinai neveikė bendrovės svetainė ir jos programėlės, skirtos išmaniesiems telefonams.
Keli tūkstančiai keleivių įstrigo JAV, Japonijos, Italijos ir Didžiosios Britanijos oro uoste ir tebelaukia skrydžių, atidėtų arba atšauktų sutrikus sistemai. Keleiviams, kurių skrydžiai buvo atšaukti arba ilgam atidėti, rekomenduota pasikeisti lėktuvų bilietus arba pareikalauti sugrąžinti pinigus.
Bendrovės prezidentas Edas Bastianas išplatino viešą kreipimąsi, kuriame atsiprašė keleivių dėl nepatogumų ir pažadėjo kiek įmanoma greičiau atnaujinti sistemos darbą.
JAV bendrovė „Delta Air Lines“, kurios būstinė įsikūrusi Atlantoje, yra didžiausia pasaulyje pagal lėktuvų parko dydį, keleivių pervežimo apimtis ir kelionių paskirties punktų skaičių. Bendrovė atlieka skrydžius į daugiau nei 460 oro uostų 96-iose šalyse, – per parą atliekama per 1500 skrydžių. Kaip teigiama bendrovės tinklalapyje, kasmet jos lėktuvai skraidina per 180 mln. keleivių.