Operatorė priešinosi 2009 metų Konkurencijos tarybos sprendimui, kad ji dėl konkurencijos tarp Londono oro uostų stygiaus turi parduoti Stanstedo oro uostą.

BAA buvo įsakyta parduoti Stanstedo ir Getviko oro uostus, tačiau tada ji jau buvo pradėjusi ieškoti Getviko oro uosto pirkėjo.

Operatorei taip pat buvo įsakyta parduoti Glazgo arba Edinburgo oro uostą.

BAA informavo, kad sprendimo dėl Stanstedo oro uosto Aukščiausiajam teismui neapskųs.

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ jau seniai kritikavo tai, kaip BAA valdo Stanstedo oro uostą ir kainas, kurias oro bendrovės turi mokėti, kad galėtų naudotis oro uostu, todėl sprendimą jį parduoti sutiko palankiai.

Stanstedo oro uostas yra trečias pagal populiarumą oro uostas Londone ir ketvirtas visoje Didžiojoje Britanijoje.

Prieš penkerius metus pradėjus tyrimą BAA priklausė septyni Britanijos oro uostai, aptarnavę 60 proc. šalies oro keleivių.

Operatorė turėjo beveik visišką oro uostų monopoliją Šiaurės Rytų Anglijoje, kur Hitrou, Getviko, Stanstedo ir Sauthemptono oro uostai šioje srityje skraidino 90 proc. oro keleivių.

Jos Škotijos oro uostai - Edinburgo, Glazgo ir Aberdyno - aptarnavo 84 proc. keleivių Škotijoje.

BAA neseniai baigė Edinburgo pardavimo procesą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)