Laive galės plaukti 600 keleivių, o krovininė talpa sieks 4 500 linijinių metrų. Pirmąjį keltą nuleidus į vandenį, statybiniame doke prasideda ir antrojo „ro-pax“ tipo kelto statybos darbai.
„Ro-pax“ tipo keltai leidžia vienu metu plukdyti tiek keleivius, tiek ir gabenti krovinius. Galima sakyti, kad didžioji dalis tokių DFDS laivų plaukioja Baltijos jūroje ir šiame regione tai yra pasiteisinęs modelis – ypač pandemijos metu.
„Mums tai istorinis įvykis, nes šis modernus laivas – pirmasis per 40 metų naujas kompanijos DFDS „ro-pax“ laivas. Jis turėtų plaukioti Baltijos jūros maršrutais. Visa DFDS komanda laukia šio kelto, kuris leis teikti dar kokybiškesnes paslaugas tiek mūsų keleiviams, tiek krovinius gabenantiems klientams“, – sako Vaidas Klumbys, DFDS viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovas Baltijos šalims.
Rugpjūčio 31-ąją, praėjus 13-ai mėnesių nuo tada, kai buvo sujungtos pirmosios plieno plokštės ir kniedės, naujasis DFDS laivas paliko statybos doką ir buvo nuleistas į vandenį. Tai reiškia, kad laivo korpusas yra pastatytas, o visi pagrindiniai darbai – povandeninės dalies dažymas, sraigtų ir pelekų montavimas, variklio montavimas – baigti.
Laivo statybai jau sunaudota 10 tūkstančių tonų plieno, dar 3 tūkstančiai bus panaudoti vėlesniuose etapuose. Laivo ilgis – 230 metrų. Palyginimui – pastačius statmenai, jis būtų aukštesnis nei Vilniaus televizijos bokšto apžvalgos aikštelė, esanti 165 m. aukštyje.
Iki laivo sistemų testavimo lieka atlikti išorės ir vidaus apdailos darbus, sumontuoti ir įrengti 312 kajučių, iš kurių 62 skirtos įgulai. Bendro naudojimo laivo erdvės bus įrengtos laikantis visų saugumo ir higienos reikalavimų.
„Susidomėjimas kelionėmis Baltijos jūros regione keltais auga – iki šių metų pradžios matėme augančius keleivių srautus, didėjantį kelionių Baltijos jūroje poreikį. Labai norime tikėti, kad naujajam keltui pradėjus darbą pandemija jau bus suvaldyta ir galėsime jį naudoti pilnu pajėgumu“, – sako V. Klumbys.
Šiuo metu Baltijos jūroje plaukioja 7 DFDS keltai. Iš Lietuvos jie kas dieną plaukia į Vokietiją ir Švediją. Naktį trunkanti kelionė – greičiausias ir saugiausias būdas pasiekti Vakarų Europą ir Skandinavijos šalis.