Stebi didėjančias rizikas
Balandį bankrutavo tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo bendrovė „Baltic Line“, atleido 51 darbuotoją. Taip pat apie bankrotą informavo tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo bendrovė „Memel Logistics“, pranešusi apie visų 39 darbuotojų atleidimą. Kaip teigė „Creditinfo Lietuva“ verslo strategijos ir plėtros vadovė Jekaterina Rojaka, nors pastaruoju metu girdima apie logistikos įmonių bankrotus, šiais metais yra pastebima, kad su dideliais iššūkiais ir pasitraukimais iš rinkos susiduria ne tik transportavimo ir logistikos sektorius, bet ir kiti.
„Tai, žinoma, labai glumina, kadangi didesni vežėjai – jie turi įtaką ir regioninei ekonomikai. Kol kas darbo rinka yra pakankamai tampri ir įtraukianti, ir absorbuoja papildomą darbo jėgą, bet viskas turi tam tikras ribas. Transporto įmonei atleidus didesnį skaičių darbuotojų, jie negalėtų iškart perleisti juos kitai įmonei, ypatingai, jeigu kita įmonė susiduria su tam tikrais iššūkiais“, – atkreipė dėmesį ji.
Pasak pašnekovės, nerimą kelia ir tai, kad bankroto reitingai šiame sektoriuje jau pasirodė didesni, negu Lietuvos vidurkis pernai metais.