Stebi didėjančias rizikas

Balandį bankrutavo tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo bendrovė „Baltic Line“, atleido 51 darbuotoją. Taip pat apie bankrotą informavo tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo bendrovė „Memel Logistics“, pranešusi apie visų 39 darbuotojų atleidimą. Kaip teigė „Creditinfo Lietuva“ verslo strategijos ir plėtros vadovė Jekaterina Rojaka, nors pastaruoju metu girdima apie logistikos įmonių bankrotus, šiais metais yra pastebima, kad su dideliais iššūkiais ir pasitraukimais iš rinkos susiduria ne tik transportavimo ir logistikos sektorius, bet ir kiti.

„Tai, žinoma, labai glumina, kadangi didesni vežėjai – jie turi įtaką ir regioninei ekonomikai. Kol kas darbo rinka yra pakankamai tampri ir įtraukianti, ir absorbuoja papildomą darbo jėgą, bet viskas turi tam tikras ribas. Transporto įmonei atleidus didesnį skaičių darbuotojų, jie negalėtų iškart perleisti juos kitai įmonei, ypatingai, jeigu kita įmonė susiduria su tam tikrais iššūkiais“, – atkreipė dėmesį ji.

Pasak pašnekovės, nerimą kelia ir tai, kad bankroto reitingai šiame sektoriuje jau pasirodė didesni, negu Lietuvos vidurkis pernai metais.

„Šiais metais jau įvykus šiems didesniems bankrotams reitingas šiek tiek stabilizavosi, bet vėlavimo reitingas kilo ir yra didesnis, negu Lietuvos vidurkis. Ką tai reiškia mums, ką tai reiškia pačiam sektoriui? Tai reiškia, kad sektoriaus veikėjai susiduria su iššūkiais grąžinti skolas laiku ir, dažniausiai, tai nėra vien tik jų kaltė, kadangi yra lygiai taip pat vėluojama atsiskaityti su jais. Tai yra atsiskaitymas su vežėjais jau pačių gamintojų, kas labai dažnai išeina už Lietuvos ribų“, – teigė J. Rojaka.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)