„Tikriausiai kokį ketvirtį arba 30 proc. galėtų paveikti. Tikrai įmanoma išsilaikyti visus reikiamus kursus ir ko tik reikalaujama, ir susitvarkyti tuos dokumentus. Tai tikrai būtų į naudą“, – LRT radijui penktadienį sakė A. Pacevičius.

Vis dėlto, pasak jo, priėmus pataisas dabartine apimtimi, galėtų koreguotis paslaugų kainos.
„Dalis vairuotojų netektų galimybės teikti paslaugos. Natūralu, kai keičiasi pasiūlos ir paklausos santykis, galimai keičiasi ir kaina. Mažiau vairuotojų, daugiau keliaujančių. Tai gali turėti įtaką“, – kalbėjo „Bolt“ vadovas.

A. Pacevičiaus teigimu, pataisas parengusi Susisiekimo ministerija numatė pernelyg griežtą tvarką nebeleisti vykdyti pavežėjimo veiklos padarius tris Kelių eismo taisyklių pažeidimus.

„Per mažas tas slenkstis. Didelis dalis vairuotojų iš to gyvena, daug laiko praleidžia kelyje“, – sakė jis.

Taip pat, anot A. Pacevičius, sektoriaus atstovams kyla klausimų dėl siūlomų kelyje galimų praleisti valandų ribojimo.

Pasak Lietuvos pavežėjų profesinės sąjungos pirmininko pavaduotojo Artūro Jomanto, nėra labai teisinga, kad kodekse siūloma palikti nuolatinę išimtį vairuotojams iš Ukrainos, kuri, jo teigimu, būtų taikoma ir šioje šalyje pasibaigus plataus masto karui.

Bolt

„Įtvirtinama įstatymo nuostata pripažinti Ukrainoje išduotus vairuotojo pažymėjimus nuolatos, ne kažkokiam laikotarpiui kol ten vyksta karas ir Ukraina prašo pagalbos. (...) Man tai atrodo nelabai teisinga“, – LRT radijui teigė A. Jomantas.

„Man atrodo visai logiška skirti dviejų metų laikotarpį, o po to, reikalui esant, pratęsti“, – sakė jis.
Klaipėdos taksi vežėjų asociacijos vadovas Michailas Zbarazskij LRT radijui teigė, kad siūlomi pakeitimai uostamiesčio ir regiono taksi įmonėms nėra aktualūs.

Susisiekimo ministerija spalį ketina siūlyti Seimui tobulinti Kelių transporto kodeksą ir numatyti griežtesnius reikalavimus asmenims, kurie nori dirbti taksistais arba pavežėjais. Taip siekiama mažinti šešėlį, užtikrinti geresnį keleivių aptarnavimą.

Ministerija norėtų įpareigoti taksi vairuotojus ir pavežėjus įpareigoti turėti ne trečiojoje šalyje (išskyrus Ukrainą) išduotą vairuotojo pažymėjimą, jie – įskaitant ir jau dirbančius – turėtų gauti naują, griežčiau suteikiamą veiklos leidimą.

Kartu bus siūloma stabdyti veiklos leidimo galiojimą, jei vairuotojas yra sulaukęs bent trijų nuobaudų už Kelių eismo taisyklių pažeidimus.

Dabar bet kuriam vairuotojui pakanka tik dviejų metų stažo vairuojant B kategorijos transporto priemonę, dirbti gali bet kurios šalies vairuotojo pažymėjimą turintis užsienietis.

Susisiekimo ministerijos Kelių ir oro transporto politikos grupės vyresnysis patarėjas Aleksandras Stupenko LRT radijui teigė, kad į socialinių partnerių ir institucijų pastabas atsižvelgs, dėl pakeitimų bus diskutuojama toliau.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją