Darbus, kurių vertė – 8,7 mln. eurų, atliks bendrovė „Borta“. Juos ketinama pradėti šiemet ir užbaigti per dvejus metus, pranešė Klaipėdos uosto direkcija.

Planuojama, kad, sutvarkius krantines ir pradėjus juos naudoti, VLG pajėgumai išaugs kelis kartus.

„Pokyčiai atvers naujas galimybes prišvartuoti bei remontuoti didelio tonažo laivus prie krantinės. Iki šiol to padaryti neturėjome galimybės, kadangi pirsai, kuriais naudojamės, per daugelį metų susidėvėjo, nebeatitinka didelių tonažo laivų parametrų“, – pranešime sakė VLG grupės vadovas Arnoldas Šileika.

Kartu su didžiausiu plaukiojančiu doku Baltijos šalyse VLG turi tris dokus, skirtus remontuoti „Panamax“, „Postpanamax“ ir „Aframax“ tipo laivus. Lapkritį įmonė skelbė, kad gruodį priims remontuoti pirmą „Panamax“ tipo laivą.

Klaipėdos uostas lapkritį baigė Malkų įlankos, kur stovi VLG dokai, krantinių rekonstrukcijos pirmą etapą, dabar ji bus tęsiama – daugiau nei prieš 50 metų pastatytos krantinės nebeatitinka šių dienų poreikių.

VLG pernai uždirbo 9,667 mln. eurų konsoliduoto grynojo pelno – 35,7 proc. daugiau nei 2018 metais, jos konsoliduotos pajamos augo 8,6 proc. iki 103,434 mln. eurų. Šiemet grupė planuoja pasiekti 121,68 mln. eurų apyvartą.

VLG grupė vienija 14 bendrovių, iš kurių didžiausios – Vakarų Baltijos laivų statykla ir Vakarų laivų remontas. 96,89 proc. VLG akcijų priklauso Estijos „BLRT Grupp“.

Klaipėdos uostas šiemet į infrastruktūrą planuoja investuoti 50 mln. eurų. Iki gruodžio pradžios buvo investuota apie 48 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)