Pasak Kelių direkcijos direktoriaus Remigijaus Lipkevičiaus, pėsčiųjų ir dviračių takas Smiltynė–Nida yra svarbus visiems, kurie renkasi keliones dviračiais – ir Neringos gyventojams, ir gausiai šį nuostabų Lietuvos kampelį lankantiems svečiams.
„Siekiame įrengti modernų pėsčiųjų ir dviračių taką, kuris užtikrintų patogų susisiekimą. Takas yra EuroVelo trasa, todėl naudojamas ne tik vietinių gyventojų – juo vyksta ir tarptautinis susisiekimas dviračiais. Šio tako įrengimas leis prisidėti prie ekologijos palaikymo ir šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) mažinimo, nes po rekonstrukcijos bus užtikrinta, kad nuo Smiltynės perkėlos Nidą bus galima patogiai pasiekti dviračiu atsisakant kelionės automobiliu“, – sakė R. Lipkevičius.
Be to, takas turi būti pritaikytas ir specialiajam transportui, kad prireikus būtų galima jį panaudoti apsaugant šį unikalų gamtos kampelį nuo stichinių nelaimių, pvz., gaisro.
Takas driekiasi per saugomą teritoriją Kuršių nerijoje, kur labai jautrūs klausimai dėl medžių, kopų, augalijos. Taip pat buvo įvertinta, jog rengiant projektą gali iškilti problema dėl miško žemės, kurios savininkas yra Valstybinė miškų urėdija, panaudojimo. Tik po to, kai Kelių direkcija suderino su suinteresuotomis institucijomis visus minėtus klausimus, buvo galima skelbti viešąjį pirkimą dėl tako rekonstravimo techninių darbo projektų parengimo.
Pagal konkurso reikalavimus, tiekėjai turės atlikti statybinius, inžinerinius ir kitus tyrinėjimus, parengti statinio rekonstravimo techninį darbo projektą ir kitą dokumentaciją, vykdyti statinio projekto vykdymo priežiūrą.
Kelių direkcija galėjo pradėti šio tako projektavimo darbus tik po to, kai Neringos ir Klaipėdos miesto savivaldybės sutiko pasirašyti bendradarbiavimo sutartis ir gavo savivaldybių tarybų sprendimus, kad po to, kai takas bus sutvarkytas, jas minėtos savivaldybės perims valdyti nuosavybės teise. Po pėsčiųjų ir dviračių tako sutvarkymo ir perdavimo, Klaipėdos miesto savivaldybei priklausys 850 metrų, o Neringos savivaldybei apie 34 kilometrai tako.