Lietuvos vežėjų grupė neseniai lankėsi Lenkijoje, kur rinko informaciją apie galimybę transporto verslą perkelti į šią šalį.

Transporto sektoriaus atstovai neslepia, kad imtis veiksmų juos paskatino Lietuvoje ruošiami planai tolimųjų reisų vairuotojams mokamą 1,3 minimalaus mėnesinio atlyginimo koeficientą padidinti iki 2.

Dairytis į Lenkiją verčia ir esą neužtikrinta perspektyva dėl Mobilumo paketo, kurio viena nuostatų sako, kad kartą per mėnesį vilkikai turi būti grąžinami į registracijos šalį.

Įmonių steigimo konsultacijas ir paslaugas teikiančios Lenkijos bendrovės „Savesta Consulting“ vadovas Vytautas Turekas skaičiuoja, kad Lietuvos vežėjų Lenkijoje įregistruotų vilkikų skaičius šiemet, palyginti su praėjusiais metais, turėtų išaugti bent tris kartus.

VŽ teigimu, Lenkijos rinka turi pranašumų Lietuvos vežėjams, tačiau yra ir kliūčių.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)