Pranešime informuojama, kad didesnis gylis yra būtinas, siekiant pagerinti Klaipėdos uosto laivybos saugumą didiesiems laivams ir padidinti transporto grandinės efektyvumą.
„Uostui yra svarbu pagerinti laivų eismo sąlygas, sumažinant infrastruktūrinius apribojimus didiesiems laivams. Pagilinus uostą, atsiras galimybė pilniau pakrauti laivus, tai reiškia, kad bus efektyviau išnaudojamos pervežimo didžiaisiais laivais galimybės.
Didėjant transportavimo laivais efektyvumui, mažės krovinių gabenimo sąnaudos“, – pranešime cituojamas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos infrastruktūros direktorius Vidmantas Paukštė.
Šiuo metu šiaurinės uosto dalies ruože gylis siekia 15 metrų, o leistina maksimali grimzlė yra 13,8 metro.
Numatoma, kad uostas bus gilinamas iki 15 metrų nuo šiaurinės uosto dalies iki Malkų įlankos. Gilinimo darbai iš dalies bus finansuojami ES sanglaudos fondo lėšomis.
Projektavimo ir gilinimo projekto priežiūros paslaugų sutartis pasirašyta su bendrove „Sweco Lietuva“. Projektavimo darbus numatoma užbaigti šių metų liepos pabaigoje, o gilinimo darbai, parinkus rangovą, tikimasi, galėtų prasidėti kitų metų pradžioje.