„Apšvietimas bus išjungiamas pagal aplinkybes, ne visur vienodai. Pavyzdžiui, pėsčiųjų perėjose pavojingose vietose jis nebus išjungiamas, kai kuriuose ruožuose kaip Vilnius-Kaunas bus silpnesnis apšvietimas. Ruožuose, kur mažesnis eismo intensyvumas naktį po 1-2 val., kai nebelieka pėsčiųjų, turėtų būti visiškai išjungiamas apšvietimas“, – DELFI apie planus sakė LAKD Kelių priežiūros skyriaus vedėjas Henrikas Jurkuvėnas.

Jo teigimu, sprendimus dėl mažinamo apšvietimo priims kelio valdytojai ir savininkai, atsižvelgdami į aplinkybes.

„Mes informuojame, kad visuomenė nenustebtų ir negalvotų, kad kas nors yra sugedę. Jeigu bus galimybė, rudenį ir žiemą bus kiek įmanoma atnaujintas apšvietimas, šiandien tai pasakyti yra labai sunku“, – sakė pašnekovas.

Kelių apšvietimui ir prietaisų priežiūrai kasmet būdavo išleidžiama 1,5-2 mln. Lt. H. Jurkuvėnas sakė negalįs pasakyti, kiek lėšų pavyks sutaupyti šiuo sprendimu.

DELFI primena, kad šiuo metu Seime kartu su karpomu valstybės biudžetu svarstomas siūlymas lėšas specialiajai kelių priežiūros ir plėtros programai sumažinti 589,9 mln. Lt. Tačiau realus lėšų sumažėjimas turėtų būti 178,9 mln. Lt, nes 411 mln. Lt žadama skirti papildomai numatant Europos Sąjungos lėšų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją