„Turime ukrainiečių vyrų, kurie nori palikti įmones ir vykti į Ukrainą, kur yra jų šeimos. Bandome su jais komunikuoti ir tą situaciją spręsti. (..) Tai nėra masiniai skaičiai, po keliolika ar kelis asmenis kiekvienoje iš aljansui priklausančių įmonių, tai labiau atskirti atvejai“, – BNS sakė P. Drižas.

„Kitas dalykas, pas mus dirbantys ukrainiečiai taip pat teiraujasi, ar įmonės galės pasirūpinti jų šeimomis. Žinoma, visos įmonės atsakė, kad suteiks visą reikiamą pagalbą, svarbiausia, kad šeimos turėtų galimybę atvykti į Lietuvą“, – pridūrė jis.

Pasak P. Drižo, TTLA įmonės neturi Ukrainoje dirbančių darbuotojų, kuriuos reikėtų parsigabenti į Lietuvą.

„Aišku, turime mašinų Ukrainoje, su kuriomis kontaktas yra, jos kol kas dar nėra išvykusios iš šalies (...) Iš logistinės pusės, kai kurios įmonės nebeima tiek rusiškų, tiek baltarusiškų krovinių, tiesiog nepasikrauna tenai“, – tvirtino P. Drižas.

TTLA vienija 24 didžiausias šalyje tarptautinio transporto ir logistikos įmones, kuriose dirba per 36 tūkst. darbuotojų, o bendra apyvarta siekia daugiau kaip 80 proc. viso šalies krovininio kelių transporto pajamų.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją