Kaip teigiama, tokios transporto priemonės praėjusiais metais sudarė 12,1 proc. naujų automobilių pardavimų, palyginti su 9,1 proc. 2021 m. ir tik 1,9 proc. 2019-aisiais. ACEA duomenimis, pernai iš viso parduota daugiau nei 1,1 mln. elektromobilių.
Asociacija pažymi, kad bendrą rinkos dalį labiausiai padidino Vokietija, kur metų pabaigoje buvo užfiksuoti išaugę pardavimai.
ES yra paskelbusi, kad nuo 2035 m. draus naujų benzinu ir dyzelinu varomų automobilių pardavimus. Nors pernai tokie automobiliai vis dar sudarė daugiau nei pusę visų pardavimų, jų užimama rinkos dalis po truputį mažėja.
Pasak ACEA vadovo Lucos de Meo, kuris taip pat vadovauja Prancūzijos automobilių gamybos bendrovei „Renault“, Europos transporto priemonių gamintojai pastaruoju metu sparčiai didina investicijas į benzininių ir dyzelinių automobilių elektrifikaciją.
Tačiau jis pabrėžė, kad tam, jog Europa galėtų tvirčiau žingsniuoti elektrinių transporto priemonių link, žemyne turi atsirasti kur kas daugiau įkrovimo stotelių. L. di Meio taip pat atkreipė dėmesį, kad elektromobilius šiuo metu daugiausiai perka pasiturintys žmonės, tačiau tokioms transporto priemonėms įgijus dar didesnę rinkos dalį, tai esą galėtų pasikeisti.