2022 m. Europos Komisijos pristatytas ir kitų metų liepą įsigalioti turėjęs naujasis „Euro 7“ standartas turėjo ne tik sugriežtinti dabar galiojančias automobilių taršos normas, bet ir apibrėžti padangų bei stabdžių taršą.

Šį siūlymą Europos automobilių pramonė sutiko priešiškai. Jos atstovai teigė, kad pokytis pareikalaus milžiniškų investicijų, o automobiliai brangs. Delfi rašė, kad anksčiau buvo skaičiuojama, kad „Euro 7“ standartą atitinkantis lengvasis automobilis vidutiniškai kainuotų 2 tūkst. eurų daugiau nei lygiai toks pats, tik pagamintas pagal „Euro 6“ standartą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)